Oeh wat een leuk topic! Ben het sinds dit jaar voor het eerst aan het volgen.
Vond afgelopen aflevering geweldig! Dat plan van Steven en hoe geweldig hij het zelf vond. Ben heel blij dat Loiza er nu nog inzit! Vond de reactie van Robin ook zo sportief, dat hij die plottwist gewoon heel leuk vond, ook al moest hij er zelf daardoor uit. Dat aanzoek in eilandpraat was echt helemaal geweldig Gwenda had nog geholpen met de ring, dus hij was hier al zo lang op aan het wachten.
Heb erger mij heel erg aan Laurie, ik hoop dat zij niet in de finale komt.
Samenvatting
Gregory en Do zitten op winnaarseiland, dus ik denk zelf dat het tussen Loiza en Steven gaat dan? Geen idee haha ik hoop eigenlijk op Laurie maar die is de volgende aflevering depri omdat Robin weg is
Spoiler
Idd, Jan en Laurie hebben tot nu toe niet laten zien dat ze met winnen bezig zijn. Steven, Do, Greg en Loiza hebben dat veel meer. Dus het gaat tussen Steven en Loiza?
Samenvatting
Pff ik hoop echt dat Loiza de proef wint dan, ik denk namelijk dat degene die terug komt van winnaarseiland de volledige ‘‘macht’’ heeft bij eilandraad en ze willen allemaal Loiza weg. Aan de andere kant kan iemand Steven ook als bedreiging zien dus we gaan het zien!
@Sofie Leuk dat je voor het eerst meekijkt! Je bent zeeeer zeker niet de enige die zich aan Laurie ergert haha, ik denk zelf dat als de de halve finale haalt dat ze daar wel onderuit gaat (tenzij het een puzzel is misschien)
Zag vandaag een recap van Laurie over de aflevering waarin ze tijdens de proef de doorgang moesten blokkeren voor het andere team. Ze vertelde dat Jan en zij de knopen hebben gelegd, omdat ze dat allebei goed kunnen. Dus als er in de halve finale iets met knopen is dan heeft ze daar waarschijnlijk wel een voorsprong.
Ja vooral evenwicht, want ze had op zo’n halve bal gestaan in de sportschool. Met gewichten!!1!!1!1!!!1!!!
Expeditie Rant
Ik erger me kapot aan Laurie. Hoe is zij de puppetmaster geworden? Waarom kiest Laurie voor de groep wie er naar huis moet en waarom volgt iedereen haar?
Toen ze over Jan naar huis begon trok ik het helemaal niet meer. Wát een kuttekop zeg.
Prachtig dat haar plan nu eens niet heeft gewerkt. Wel sneu voor Robin, had hem wel een finaleplaats gegund. Ik hoop dat Loiza de proef wint aankomende week.
Steven is ook een viezerik hoor. Achterbaks en vooral dat geflirt met Do is echt niet oké. Hij heeft een zwangere vrouw thuis zitten? Wat is er mis met deze mensen?
TLDR; wat een kut seizoen.
ik vind laurie een beetje hetzelfde als Michelle van BZV, in mijn hoofd is dat ook gewoon één persoon ofzo haha
Ja dat inderdaad! Ik weet niet of ik het meer belachelijk maken vind of grapjes haha
De afgelopen aflevering was echt leuk! Dit is wel de eerste keer dat ik expeditie Robinson kijk dus heb niet echt een referentie kader, behalve dat ik begonnen ben aan ER 2014 en moet zeggen dat ik dat hele systeem dat ze daar hebben minder leuk vind.
Ik was een hele tijd voor loiza en Nienke maar vond hen later wat onsympathieker overkomen. Nu het alleen nog loiza is ben ik wel vol voor haar. Steven vind ik echt hilarisch, ik geniet echt van zijn plannen. Zijn omgang met Dominique is wel echt minder, hoop dat dat aan de editing ligt.
Robin vond ik zo leuk deze aflevering, echt heel sportief en ook hoe hij het voor Jan opnam <3 Ik voel me heel hypocriet over Laurie want de manier waarop zij het speelt vind ik bij haar fucking irritant maar bij andere leuk. Ze komt gewoon zon onsympathiek over, in der YouTube video’s al helemaal.
Ik vond de tekst bij Loiza als enige nog wel een beetje kloppen. Wat ze met Jan hadden gedaan begreep ik niet helemaal?
Maar nog erger, ik zag dat Laurie eronder gereageerd had en klikte even door naar haar kanaal, maar dat had ik beter niet kunnen doen… ik heb na 10 sec. haar filmpje over haar deelname aan Expeditie afgezet. Wat een ellende.
Ik ben eigenlijk voor Loiza want ik vind dat ze het fair en goed speelt. Maar ze heeft HNTM ook al gewonnen dus heb ik zoiets van: nu is het aan iemand anders om te winnen.
Hoe kijk je zo’n oud seizoen? Wil ik ook!
Oeeh dit moet ik straks zien! Wat een duo bij elkaar.
Gewoon zoeken op YouTube naar ‘Expeditie Robinson [jaar]’ haha, op dit kanaal kijk ik 2014:
https://www.youtube.com/channel/UCKN1oe2UfNOtjtB7jrJ26Ag/videos
Huh ik heb dat echt wel eens geprobeerd, maar zonder succes… Thanks!
edit: meh…
Video niet beschikbaar. Deze video bevat content van RTL Netherlands, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.
Zou je dat laatste gedeelte in een spoiler willen zetten? Ik heb de andere spoilers in dit topic namelijk bewust niet gelezen, omdat ik de hint niet wil weten.