Misschien dit in een spoiler zetten? Niet iedereen wil al weten wie er uit gaat…
Zoooo benieuwd naar de aflevering van morgen Naar die opdracht en de laatste eilandraad! Spannend.
Het einde van deze video is wel best heftig, dat stuk over haar moeder vond ik zo sneu. Ze maakt wel een aantal goede punten over waarom zij zo wordt aangevallen en anderen niet, ik zei het hier eerder ook al dat ik mezelf hypocriet daarover voel, denk echt dat het een gunfactor is.
Omg die proef lijkt me ZO eng! Ik durf nog niet eens van een duikplank van 5m en dit was geloof ik 10m? En dan balanceren en de hele tijd die afstand zien o-m-g. Doodeng.
Heb hem ook even gekeken, kreeg eerlijk gezegd een beetje een schuldgevoel omdat ik ook altijd zeg hoe irritant zij wel niet is. Ik denk dat we vaak gewoon vergeten dat dit heel erg geknipt en geplakt is en we vaak haar negatieve kant zien.
Daarnaast komt het door haar dat bijna al mijn favorieten eruit gingen, denk dat ik iets te fanatiek word van expeditie
Vond het stuk over haar moeder inderdaad ook heel sneu
Oké ik heb hierdoor wel meer empathie voor haar gekregen. Ze heeft ook wel gelijk.
Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond!
Ook raar, gaan loiza en laurie elkaar wat knuffelen
Laurie is zoooo zuur haha
Wie gaat er deze aflevering uit?
- Laurie
- Loiza
- Jan
- Gregory
- Steven
- Domenique
0 stemmers
Laurie zit echt stom te huilebalken
hahha laurie in de regen, it’s a mood
Kijk laurie zuur in de regen zitten
Hahaha die Laurie
Zij zijn groot en ik ben klein is nie eerlijk
Laurie is nu boos omdat haar hetzelfde was geflikt als dat zij bij Loiza wilde doen. Boehoe.
Hmm dr komt een bootje
Laurie klinkt nogal zuur nu het niet gaat zoals zij wil.
Het is altijd zo grappig dat de mensen die bondjes maken gaan huilen zodra er een bondje tegen hun wordt gemaakt.