Expeditie Robinson #2

Misschien dat Greg dat gewoon met Do bespreekt volgende week? Want Greg kan er niet uit, ook niet als hij van winnaarseiland af moet toch…

1 like

Waarom dan?

Als hij wordt uitgedaagd en verliest moet hij terug naar de rest, maar dan heeft hij immuniteit. Tenzij ze die regel vlak voor de halve finale ineens aanpassen

1 like

Wooww Robin heeft z’n vriendin ten huwelijk gevraagd!

1 like

Oh wat lief Dit!!!

1 like

Ja omg wat lief dit

1 like

Ahhh wat lief en goed geplanned.

Ja kippevel jongens!! Zo lief dit!
En hij was er dus al met de hele groep mee bezig, echt te schattig

3 likes

Waaaauw zo lief! Wat romantisch helemaal voorbereid daar! Wat een droom

3 likes

Wat mooi ook dat ie die ring zelf gemaakt heeft. Goeie jongen hoor dit.

2 likes

Hahahaha twilight

2 likes

Ja een ‘trouwfilm’ hahaha

1 like

Zo lief! Mijn beeld van hem is na deze aflevering echt positief veranderd

6 likes

Ja heb ik ook! Wat een goeie vent. Eerst al z’n pleidooi voor Jan, nu dat ultiem schattige aanzoek en ook gewoon zo sympathiek en positief. Vind het ook mooi dat zijn vriendin (eh verloofde) benoemde dat hij zich zo bewust was geworden van alles, dus dat hij niet meer zoveel eet en drinkt omdat hij het niet nodig heeft bijvoorbeeld

11 likes

Jaaaa ik ben echt robin fan! Echt een goeie vent! Dat pleidooi voor Jan idd en hoe ie het oppakte dat steven het zo gespeeld heeft, wat ie zei nadat ie eruit lag (meer tijd voor fam en vrienden) en dan dat aanzoek👌🏼

En Steven is echt slim geweest, al lachte ie wel echt geflipt. Maarja op zo’n eiland is dit het enige wat je hebt dus ik snap wel dat je alles dan zó intens beleefd haha.

Hoop ZO dat loiza inziet dat steven alleen voor zichzelf gaat en niet dat hij het deed om haar te redden. Ze moet de proef winnen volgende week want ze echt de enige die ik de finale gun

3 likes

Hooo what just happened

net gekeken, heerlijke plottwist. Vind steven irritant maar deze actie leuk

1 like

Ohh Robin ik vond hem zo stom met die bananen maar nu :heartpulse: :heartpulse:

Blij dat ik de aflevering nog heb teruggekeken (ben er stiekem wel een beetje klaar mee dit seizoen, het duurt ook nog zo lang).

Ik woon er heel leuk :slight_smile:

Er is trouwens weer een hint over de volgende afvaller. Ik zet hem in een spoiler voor de zekerheid maar ik vind hem zelf echt nieeets zeggen.

Samenvatting

‘‘Deze persoon heeft een winnaarsmentaliteit’’

Maar ik vind dit gek haha we zijn bij de proef voor de halve finale, heeft niet iedereen die inmiddels nog over is een winnaarsmentaliteit?