Expeditie Robinson #1

Ik denk en hoop dus dat André Hazes mee doet. Hij is een tijdje offline geweest op social media.

1 like

Ik wou even zeggen: goeie want die is dood dus idd lang niet op sociale media
Maar zn zoon noemt blijkbaar ook Andre haha sorry ben niet op de hoogte

28 likes

Misschien moet ik me verplaatsen naar het ‘waar kwam jij pas laat achter topic’ haha

2 likes

Hij heeft een maand rust ingelast op aanraden van een dokter. Hij heeft een verklaring gegeven dat het met pijn in z’n hart was enzo. Hij heeft toen ook optredens afgezegd. Zou wel erg zijn als nu ineens blijkt dat hij meedeed aan ER toch

Ja maar nu hij weer terug is doet hij volgens mij helemaal niet rustiger aan? Dus dat vond ik zo vreemd. En ik dacht dat het ook in dezelfde periode was dat Nienke Plas meer afwezig was. Maargoed misschien is t wel echt dat hij door lichamelijke klachten helemaal offline is geweest.

Ik ken ze voor het eerst allemaal, maar ik vind dit wel bn’ers voor een jonge doelgroep!

1 like

Ik heb altijd zoiets van: na twee afleveringen ken je toch iedereen wel.

4 likes

Ik zie dat het al gepost is, maar ik had de screenshot al gemaakt haha! Leuke toevoeging vind ik :blush:

5 likes

Zó stoer dat je op je 67e hier nog aan meedoet!

10 likes

Hahahha op Nu.nl stond dat Famke Louise de saaiste kandidaat is :joy: is inmiddels gewijzigd naar de jongste.

10 likes

Wow hahaha had Corry echt niet aan zien komen. Zij lijkt me echt leuk! Heel benieuwd hoe ver zij gekomen is.

Ik vind 't ook echt stoer van d’r! :sunglasses: Denk alleen niet dat ze ver zal komen, denk dat ze niet mee zal kunnen komen met de proeven.

1 like

Vind het wel opvallend trouwens dat het ene team van BN’ers gemiddels een stuk jonger is dan het andere! Lijkt op het eerste oog niet helemaal eerlijk verdeeld.

1 like

Same! But I’ll root for Corry :crossed_fingers:

Jawel joh, die begint tijdens een proef gewoon te zingen waardoor alle andere mensen afhaken haha

2 likes

Kan ze dezelfde tactiek toepassen als Famke

2 likes

Ik heb er zoooooo’n zin in joehoe! Nog 24 uur :sunglasses:

7 likes

Jaaa ik ook! :grin: Doordat ze altijd zo bizar vroeg beginnen met uitgebreid promoten lijkt het altijd een eeuwigheid te duren voordat het ein-de-lijk zover is :weary:

3 likes

Oh en ik zie nu een kop van een artikel op ad.nl dat er al 4 afvallers ontmaskerd zijn, heb het bewust niet geopend, kunnen we dat ook a.u.b. niet benoemen hier? :pray: Danke sehr.

6 likes

Idd zou ik ook appreciëren!