Dat is Twan Huys volgens mij
Maar…welke dame, staat nu nog in het duister naast Tony? toch niet de geliefde Maan hé, hehehe
Ik mag toch hopen van niet! Was net zo blij dat ze er niet bij bleek te zitten. Mag toch hopen dat ik niet te vroeg gejuichd heb
Oh haha ja klopt. Niks gezegd.
Haha dit lijkt toch wel heeeel erg op Maan. Kutzooi haha.
Oh nee. Als het echt Maan is moet ik serieus overwegen om niet te gaan kijken
Oh nee dat zou echt verschrikkelijk zijn. Ik kan haar niet uitstaan. Ergste is dat m’n vriend Maan veel te knap/leuk/schattig (trapt dus met ogen open in die ‘ik ben lief en onschuldig’ act van d’r) vind.
Ja die hahah
ze heeft met een vriend van mij gedate waarbij ze zei dat hij als mensen kwamen vragen voor een foto/handtekening hij moest zeggen dat ze een privemomentje hadden want ze was een BN’er
Iemand had het ook over famke louise toch? Misschien is zij het wel
Ohhh jaa! Zou heel goed kunnen, zij is wel echt iemand om pas als laatste te onthullen.
Als dat zo is dan vreet ik m’n Teva sandaal op hoor
Maan???
Gvd.
Huhh komen er nog twee? In de stories zie je ook nog een rood uitroepteken, staat iemand achter toch. Ennnnnn kamp onbekend heeft er 1 meer.
Jaa de laaste twee BN’ers worden op 30 aug bekend gemaakt. De mensen die in het donker staan, staan ook achter die uitroeptekens.
Ik vond dat ze zojuist bij Boulevard wel heel vaak benoemden hoe moeilijk het voor Tony was dat ie Maan daar niet had. Ik ben bang dat het tegenovergestelde misschien indd waar is daardoor Dat ze het erom deden.
Ik gok dat ze Bobbi Eden en Famke Louise nog bekend gaan maken (of misschien Maan)
Er is nog hoop voor Bas Muijs
Ik denk ook Famke Louise, ze gaan echt geen stelletje daar doen (hoop ik!!) en die geruchten over Famke komen toch ook ergens vandaan.
Oh die geruchten heb ik gemist dan! Maar ik zou het dus niet zo vreemd vinden van Maan, omdat ze er ook al eens tweelingbroers en beste vrienden in hebben gehad (en dan ook nog eens in hetzelfde kamp).