Expeditie Robinson #1

Zou die aflevering straks al op Videoland staan?

Omg als dat zo is maak je echt mijn dag!

Maarja om 00:00 zal videoland wel weer een storing hebben

Haha, sorry nee :redface: Heb niet voor niks Videoland

1 like

Huh!? Ik zie advertenties van Expeditie in Antwerpen voor de zender Vier. Ik dacht, no way zenden zij de NL versie uit?

Er is een Vlaamse versie! Met alleen maar onbekende mensen vanaf vanavond: https://www.vier.be/video/expeditie-robinson/exclusief-bekijk-nu-al-de-eerste-minuten-van-expeditie-robinson

Wellicht ook online te volgen zoals de mol. Ben benieuwd!

10 likes

Ik moet topmodel ook nog terugkijken maar wil dit ook zo graag zien!!

De vorige aflevering was met een vrouw die gespietst was :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Yeah vanavond is het weer zover :grimacing:

Ik hoop dat het volgende week wel eerder al Videoland staat, snap dat ze dat met een eerste aflevering niet doen maar moet volgende week ‘s avonds werken en heb geen zin om alle social media te ontwijken dan haha.

1 like

Denk sowieso dat ze dat niet gaan doen, aangezien het een programma is waar mensen worden weggestemd.

Weet iemand hoe deze afvallers ontmaskerd zijn? Zonder daarbij te benoemen om wie het gaat

Social media gedrag volgen + in de gaten houden wanneer mensen bijv. weer optredens hadden in Nederland

2 likes

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ze vanuit het programma niet verplichten om die weken social media geregeld te hebben en ook optredens af te zeggen, elk jaar lekt het weer uit, is toch ook niet leuk voor de programmamakers. Hoe moeilijk is het nou om, al val je in de eerst aflevering af, die weken daarna je gedeisd te houden.

1 like

Volgens mij letten ze er zelf al veel beter op dan vroeger - bijv. hun manager die dingen blijft plaatsen terwijl de opnames bezig zijn. Maar het gebeurt bijv. ook dat vrienden groepsfoto’s delen op een event waardoor alsnog duidelijk wordt dat iemand alweer in Nederland is.

(Ik ben het overig met je eens hoor haha)

Zin in! Hoop niet op een aflevering met zulke lange introducties over de kandidaten.

3 likes

NU!!! zal wel een saaie voorstelaflevering worden… helaas heb ik geen tv dus moet het terugkijken

Ready, zin om weer samen te kijken!

2 likes

Yes, vanavond ook Expeditie Robinson België <3

1 like

Há ik zit ook eens op tijd klaar om live mee te posten, leuk!

Ik ga de bugles openmaken :tada:

5 likes

Voor m’n gevoel is het al heel lang geleden dat ik zoiets samen met jullie kijk. Omdat ik (en veel anderen) dit soort programma’s meestal vooruit kijken.

1 like