Ik heb vanmorgen ook op nr 7 van groenlinks gestemd
Hier nog 1 op nr. 7 van GroenLinks haha.
ik ook! Wilde op de lijsttrekker stemmen omdat ik hem had gezien en wel een goede politicus vond. Maar dacht toen nee ik wil op een vrouw stemmen en dus door invloed van hier op nummer 7 gestemd!
Nou als het forum representatief zou zijn voor de Nederlandse bevolking zou Kim zeker in het parlement komen! Ik heb ook op haar gestemd
Nog een Kim-stemmer hier
Hahaha ik ging net stemmen met mn vriend, en we hebben het dit keer helemaal niet over de verkiezingen gehad van tevoren. Ook niet welke partij ofzo. Staan we buiten het stembureau, zegt ie ‘maar we gaan wel weer op een vrouw stemmen toch?’
Allebei GroenLinks gestemd, ik (ook) op ons Kim, en is hij voor de nr 2 op de lijst gegaan.
Hier ook nr. 7 van GroenLinks, haha!
Was bij ons ook rustig
Haha ik heb ook op GL nr 7 gestemd!
Appte m’n moeder vanmorgen dat ze eraan moest denken om te stemmen maar niet op fvd. Stuurde ze terug ‘haha nee dat weet ik wel hoor. Heb je nog suggesties op wie wel?’ en toen heb ik Kim ook even gepromoot + redenen waarom en toen zei ze ‘goed motief!’
verdorie nu had ik ook op Kim willen stemmen
Ik heb ook op nr. 7 GroenLinks gestemt!
Haha even checken hoor:
Heb je op de nummer 7 van GroenLinks, Kim van Sparrentak, gestemd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hahha wel bijna! Maar heb op nr 9 van GL gestemd.
Ja ik heb ook op haar gestemd! Twijfelde nog tussen haar en Kim.
Lekker Pik PvdA!
Hahahahhahahahahhaha ik ben zo blij dat de SP zo hard faalt. En Thierry valt mee, PVV is bijna weg, goeie uitslag.
Fransie bedankt, Fransie bedankt .
Ik weet niet meer wie die site had getipt van stemopeenvrouw, maar zowel mijn man en ik hebben daardoor op een vrouw gestemd die hopelijk nu wel erin komt i.p.v. net er buiten valt. Ik vind het echt chill dat hij snapt waarom dat zo belangrijk is (niet alleen voor mij, maar gewoon in het algemeen).
Vraag me wel af wat de opkomst is, want wij gingen rond 7 uur ‘s avonds en ik was nummer 370. Stadhuis heeft wel 2 stembureaus, en nog 5 miljoen stemlokalen in de buurt, maar toch. Klinkt zo weinig?
Rond de 40%, vind het echt tragisch dat meer dan de helft van de mensen de moeite niet neemt. De EU is zo belangrijk en bepalend.
Maar goed, hun verlies.