Ik ben wel benieuwd waar dat dan staat, dat Pvdd open staat voor Fvd in de fractie? Ik vind alleen maar informatie dat Fvd naar de fractie met CU-SGP wil.
De laatste stemwijzer zegt nu GroenLinks maar dat vind ik een stomme partij, dus ik ga zo PvdA stemmen. Twijfelde echt lang over Dā66, Volt of PvdA, maar ga toch voor die laatste en dan wordt uiteindelijk hopelijk Timmermans als voorzitter van de commissie
Haha, ik heb zware Jesse Klaver allergie en voor wel meer types binnen GL. Het is zo betuttelend allemaal, dat trek ik heel slecht. Van die rare wetten die ze dan gaan lopen doorvoeren lokaal hier, dat er ineens allerlei dingen niet meer okƩ zijn. Het is hier in de buurt echt de partij van de iets te oude, niet meer hippe bakfietsmoeders.
Ik twijfelde echt tot in het stemhokje tussen twee partijen en nu heb ik een beetje spijt dat ik niet toch de ander gekozen heb, maar dat slaat ook niet echt ergens op want andersom zou ik dat denk ik ook gehad hebben
Ik heb om 14:00 in mijn dorp op PVDA gestemd. Ik was nummer 77.
Vond dat best wel een hoog aantal, voor mijn dorp.
Ahh ik verveel me zo op het stembureau. Nu pas 204 mensen geweest die zijn komen stemmen. Dat is 14% van de kiesgerechtigden uitgenodigd op het stembureauā¦
Krijg wel de hele tijd eten voorgeschoteld, dus kom de dag wel door
Mijn lokale stembureau is een basisschool en ik kwam net rond 15u aan ;-; Het was druk maar niet in het stemlokaal
Ahww wat leuk! Ik werk op een basisschool die ook als stembureau fungeert, dus heb toen ik vanochtend klaar was met werken daar meteen maar gestemd. Het was heel erg rustig toen ik ging stemmen, maar ik zag wel een aardige stapel stembiljetten liggen, dus wellicht hebben een heleboel ouders toen ze hun kind naar school brachten direct ook gestemd.
Ik heb ook net gestemd! Moest best een tijdje in de rij wachten, maar dat was niet zo erg in het zonnetje. Ik was trouwens nummer 1204. Het stemlokaal zit dan wel bij een station, dus is wel populaire locatie.
Ik heb net gestemd en het was nog super druk bij het lokaal, zag al 3 buren en er stond zelfs een rij.
Maar in de wijk waar ik woon is de opkomst altijd vrij hoog. Hangen ook overal posters achter mensen hun ramen.
Ik ga voor de pvda
Heb voor PvdD gestemd maar wist dus niet dat zij openstonden voor een samenwerking met FvD? Als ik dat wist had ik misschien mijn stem wel overwogen want echt haat Baudet.
Bij mij is het na lang wikken en wegen Volt geworden!
Toch GroenLinks gestemd, stond op het laatst nog wel te twijfelen om niet toch PvdD te stemmen. Maar oa de argumenten van @Violoncello in mn achterhoofd toch hiervoor gekozen! Nr 7.
Haha ik heb ook op de nummer 7 van GroenLinks gestemd!
Haha ik ook! (En mijn vriend ook)
Go Kim
Haha hier ook!
Haha ik ook! Straks streeft ze de nr 5 nog voorbij
Nr 17 van GroenLinks!