Aai het komt dus terug, had nog een stille hoop dat het na de operatie voor altijd voorbij zou zijn. Als ik begrijp had je na de zwangerschap/borstvoeding meteen weer klachten tijdens de menstruatie? Werd dit per maand gekker?
Begrijp je wel dat je geen zin hebt ik die hele medische molen, het is lastig in te vullen wat er komen gaat. Je bent denk ik bang dat als je met de pil stop het erger wordt de klachten?
Het idee dat je eerst geopereerd moet worden om zwanger te raken is ook absoluut niet fijn.
Door jou heb ik wel wat meer hoop ons mss ook gaat lukken zonder hulp, had na operatie gevraagd we nu ook zwanger konden worden of zijn we hulp nodig? De arts reageerde we het hier over gaan hebben, de brief voor dit gesprek is binnengekomen het gesprek is in februari. Door dat antwoord was ik bang dat zonder hulp niet gaat omdat je hij anders wel zou zeggen omdat het goed nieuws zou zijn.
Hoe staat je man erin? Kun je goed over hebben samen? Denk je misschien gesprek met je gynaecoloog aan moet gaan?
Ik loop de laatste 3 jaar met veel klachten rond, menstruatie was altijd al pijnlijk en hevig. Maar het werd steeds gekker. Jaar geleden spiraal laten verwijderen voor de kinderwens hierdoor werden klachten nog wat heviger, terwijl met spiraal ook al pijnlijk was. Heb last van stoelgang, veel bloedverlies, duizelig, enorm zere bovenbenen, opvliegers en enorme krampen in buik en rug (echt extreem). Voor deze dagen neem ik tramadol.
Fijn dat we zo even erover kunnen hebben, doet me goed en wordt me meer duidelijk door jou/jullie verhaal.