Gehaald!
Hup hup, rondje lopen dan
Haha ik red het vandaag alleen maar vanwege de vele stappen van vannacht. Sinds vanochtend lig ik plat op de bank
Eerste dag heb ik gered! Hoe is het bij jullie gegaan?
Op dit moment heb ik 5577 stappen voor vandaag. Mijn doel van 10.000 ga ik vandaag sowieso niet halen haha. Morgen ga ik er voor
Bij mij is het ook gelukt! Ben vanochtend meteen een grote wandeling gaan maken en toen had ik 12k stappen
Ik wil ook meedoen voor 10.000 maar mijn maand begint wel pas morgen :’).
Ik begin ook morgen, haha. Heb nu 6.004 stappen. Het overgrote deel daarvan komt door afgelopen nacht. Vandaag rustig aan gedaan in huis. Morgen los!
Gehaald! Morgen wordt lastig. Ik zit de hele dag op kantoor en 'savonds naar pilates. Misschien daarna nog maar even wandelen.
Ik zou mij er niet voor schamen hoor! Lekker doen waar jij je goed bijvoelt en niet naar een ander kijken. Je bent super goed bezig
Ik vind werkdagen ook lastig… Heb niet élke avond zin om nog een wandeling te maken. Maar misschien deze maand toch maar doen.
Zojuist even doelloos rondjes wezen lopen in huis, maar de eerste 11.000 zijn binnen!
Bij thuiswerken en niet hardlopen is het voor mij ook altijd lastig, we gaan ons best doen deze maand!
Mijn horloge is nogsteeds niet terug van reparatie dus ik kan het niet tracken
Op mijn werkdagen neem ik een half uur extra pauze om te wandelen. Daar begin ik dus ook een half uurtje eerder voor, maar dan heb ik wel al meteen zo’n 5000/6000 stappen gezet. Ik werk daardoor ook veel fijner door smiddags! Maar dan moet je werk natuurlijk maar net zo flexibel in te delen zijn.
ik doe ook graag mee met 7.500 stappen. Ben bang dat 10.000 nog iets teveel is.
Gisteren heb ik het (zoals verwacht) niet gehaald. Vandaag gaan m’n goede voornemens in, dus vanaf nu moet het elke dag lukken. Voor vandaag zit ik al op de helft, dus dat komt wel goed.
Ik wil graag meedoen, maar ik begin morgen pas!
Gisteravond pas gaan slapen en vandaag dus ook veel in bed gelegen haha, dus deze 2 dagen tellen niet.
Morgen gewoon weer werken, dus dan komt het wel goed met die stappen
Op dit moment zit ik al aan de 10.029 stappen! Doel behaald
Gisteren 4.985 stappen. Had er echt geen zin in. Vandaag wel een goede dag met 12.015.
Ik was vandaag goed bezig maar die laatste 2000 komen er maar niet van
Ja ben ik het mee eens. Ik had er gister ook echt geen zin in, maar juist die luie bankhangdagen zijn voor mij de uitdaging. Gister dus nog maar extra door huis gelopen om eraan te komen haha