Heeft iemand al eens een stappenteller vergeleken met de iPhone gezondheidsapp? Ik vraag me af of ik zo langzaam loop of dat die laatste minder telt.
Ik heb (bijna) altijd ongeveer 1000 stappen minder met de iphone app, vergeleken met mijn fitbit. Vind dat verschil altijd zoveel…
Je kunt het! Anders net als ik gister, even doelloos in huis lopen? Ondertussen Youtube filmpje kijken?
Ik heb sinds 3 dagen een fitbit en dit zijn mijn ‘resultaten’ via telefoon en fitbit. Moet er wel bij zeggen dat ik mn telefoon niet elke minuut van de dag bij me heb dus denk dat dat ook een van de redenen is dat dat lager uitvalt. En heb daarnaast ook expres rondjes in huis gelopen voor extra stappen met fitbit zonder telefoon dus denk dat de afwijking max 500 ofzo is?
Fitbit: 9.200 - 8.037 - 16.508
iPhone: 8.450 - 6.542 - 14.294
Heb m’n stappenteller net ook weer opgeladen en omgedaan! voor vandaag heeft het geen zin meer helaas De 10.000 haal ik elke dag wel met peuter + hond. Uitdaging is om het ook te halen als ik gewerkt heb (Computerbaan).
Toen ik nog een fitbit had was er altijd wel een verschil van 1500 stappen, maar dat klopt voor mn gevoel ook wel want op kantoor neem ik bijvoorbeeld nooit mijn telefoon mee naar de wc of koffie automaat en in huis heb ik m ook vaak niet in mn zak dus vind het verschil wel aannemelijk.
Gisteren gefaald met 1300 stappen maar vandaag ruim 12000 stappen gezet. Als ik aan het einde van de week iedere dag gemiddeld 8000 stappen heb gezet vind ik het prima!
Ja ik doe ook mee! Zou iemand mij willen toevoegen?
Gisteren was bij mij ook crap, maar vandaag ben ik ervoor gegaan en is het gelukt. Ik doe trouwens óf 10.000 stappen, óf 2000 calorieën verbranden. Ik heb een fitbit trouwens.
Ok heb het gehaald. Na de les pilates nog even gewandeld. Ok ok het was dan wel op de loopband in de sportschool want ik had geen zin in kou en wind .
Nooo mijn fitbit viel om 10 uur vanochtend uit. Duidelijk helemaal uit m’n ritme deze dagen haha. Oplader ligt op mijn werk dus heb ik pas morgen weer. Heel stom maar was gelijk al m’n motivatie om stappen te zetten kwijt
Dat heeft hier meer te maken met 2 januari beginnen met al m’n goede voornemens. Ik gun mezelf op 1 jan altijd een laatste dag met lui doen, nog ongezond eten en niks moeten, ben dan jarig dus vind dat het dan nog mag.
Vind het wel stom als mensen constant smokkelen tussendoor, maar kan het me van deze dag goed voorstellen.
Ik heb m’n doel ook gehaald vandaag
Wat is je doel?
Joee gehaald! 1.5 uur buiten gewandeld 9403 stappen! (ik had maar 500 stappen terwijl ik thuis zat, dus ging wandelen om de 8000 te halen)
Net gehaald! Moest vandaag van 9-18 uur werken en toen na het eten een klein stukje gewandeld (6800 stappen) en toen thuis nog heen en weer gelopen om op 7500 uit te komen.
Ik heb net zo’n Xiaomi ding besteld, komt als het goed is morgen binnen, dan wil ik ook beginnen met doelen stellen mbt stappen
Mijne komt ook morgen eindelijk weer terug, dus dan ga ik ervoor! Intussen loop ik gewoon maar geen idee of ik het haal
10.000 stappen of 2000 calorieën
Ik doe ook mee! Op een werkdag haal ik het meestal wel als ik in de pauze een rondje wandel, maar de weekenden zijn wat moeilijker. Hopelijk geeft dat wat meer motivatie om dan ook een rondje te wandelen.
Net 9km hardgelopen, dus Mn stappen zijn alweer binnen.
Ik heb mijn doel verlaagd haha. 10.000 stappen is voor mij toch iets te veel dus heb hem verlaagd naar 8.000!