Elke dag je stappendoel halen

Ik doe ook mee! Ik heb een Xiaomi bandje. Die is €35 en houd heel netjes stappen en slaap etc bij. Met touch screen. Niet duur en werkt verder helemaal top dus das misschien voor andere meiden ook een aanrader. Hij is nu wel bij belsimpel voor reparatie dus ik hoop dat ik hem dan morgen of overmorgen thuis heb.

Ik heb mijn doel op 8000 altijd staan. 10.000 vind ik echt een te grote uitdaging, zeker op werkdagen. Maar 8000 vind ik goed te doen iedere dag!

1 like

10min.lopen is 1000 stappen, dus ik denk dat 5000 een goed doel is? Je kan het evt ophogen.

Als het goed is, heb ik je toegevoegd (thea v)

1 like

Leuk! We zijn vrienden.

1 like

Draag je dat dan ipv je horloge?

Ja het is gewoon een horloge! Links is mi band 2 en rechts de 3. Voor €35 heb je gewoon een top smart watch! De 3 is ook waterdicht.

image

Maar dan kan ik m’n ‘normale’ horloge niet meer om :weary:

1 like

Nee dat vond ik eerst ook wel jammer maar omdat deze best smal en klein is vind ik hem niet storend/lelijk. En soms naar een avondje uit doe ik mijn ‘mooie’ horloge nog wel eens om.

1 like

Nou ik zit al bijna op 600 stappen :muscle:t2:

Al 4389 stappen, door het rondje wat we vannacht gemaakt hebben door het dorp! :blush:

1 like

Iemand interesse in een Charge HR 2 van Fitbit? Houd zelf mijn stappen bij dmv een apple watch. Dus deze is nu beetje overbodig.

Ik vrees een beetje voor vandaag (mijn goede voornemens gaan morgen in), maar heb er gisteren al 1000 gezet gelukkig. En dit topic motiveert wel om er meer uit te halen :smiley:.

Ik heb geen fitbit maar een Apple Watch, zijn er mensen die hun activiteit willen delen?

Gedaan!

Ik doe ook mee. Word zo gelukkig van wandelen, maar ik neem er vaak niet de tijd voor. Ga vandaag in ieder geval al een stuk lopen, dus dat is een fijn begin. Heb mijn doel op 10.000 gezet, maar ga niet superstreng zijn voor mezelf.

Wil iemand mij er misschien ook inzetten?
Voor 8.000 stappen per dag.

Ik ben op de helft hoor, zo maar een kort rondje hardlopen

In juni had ik hier totaal niet aangehouden, maar wil nu weer bewust meer gaan bewegen!
Ik wil graag mee doen voor 8000 stappen!

@Jauregui, dagelijks loop ik heel weinig (kantoorbaan), maar ik probeer iedere avond tenminste een half uurtje te gaan wandelen. En 2x per week sporten dan heb ik ook meer stappen.

1 like

Ik ga nu een rondje lopen! Op naar de 10000 stappen

Heb al 9.100 door een rondje hardlopen, nog een kleine 2000 te gaan, moet lukken!

1 like

Net op tijd gehaald, want het gaat denk ik regenen :relieved:

Vandaag behaald! Morgen zal het moeilijker worden, aangezien ik dan weer aan het werk ga…