EGF Herinneringen

he ja snoezepoes! die was ik vergeten. Zij volgende me nog een tijdje op facebook ofzo? maar uiteindelijk nooit meer gezien, vond haar heel mooi en ook heel lief.

1 like

Ik forumde niet zoveel de eerste jaren voornamelijk op school als ik een mediatheek uur had ingepland. Dat zagen 2 klasgenoten (jongens) en gingen ook een account aanmaken en dan uiteraard gingen ze achterlijke dingen posten over seks en ongesteldheid. Meestal het niveau van “ik heb me gevingerd met een komkommer het was heerlijk! Helaas is de komkommer afgebroken en nu loop ik al een week met een komkommer in m’n kut!” En dan riepen ze mij “JUMPSUIT KIJK DEZE POST HAHAHAHAHA”. Het erge is dat ik het soms ook nog grappig vond. Oja en soms fietste ik een stuk met ze terug naar huis en konden ze de hele weg lol hebben aan het verzinnen van de volgende achterlijke post die ze wilde posten. Ik weet helaas hun forumnaam niet meer.

15 likes

Ik heb bij Lara in de klas gezeten hahaha, helaas was ik toen niet bekend met het forum en de bijbehorende plasfoto’s :sweat_smile:

6 likes

Er was ook iemand die poephoofd heette en die kamde altijd haar haar in een extreme pony, beetje avril levine type. Maar de haat die zij kreeg keer op keer over haar kapsel illustreerde EGF in die tijd echt perfect, hele boze agressieve reacties dat ze Gvd echt dr haar normaal moest doen haha.

10 likes

Woah

Nee w0esh niet maar die had gewoon een vet leven vond ik haha

1 like

Zij had toch zo’n tattoo met “survival of the fittest” aan de binnenkant van dr bovenarm & volgens mij ook iets van “Let it be” op dr ribben aan 1 kant, onder dr tiet? In ieder geval donkerbruin haar en een rechte pony. Vond haar tattoo’s altijd zo cool (of die van iemand anders als ik nu oud-forummers verwar).

3 likes

Jaa volgens mij wel. Ze had bruin haar inderdaad.

Dr was ook een forummer Fez, volgens mij had ze 2 sterren op haar sleutelbeen en mensen vonden haar allemaal cool.

6 likes

Ik had wat werkgroepen met haar en had toen die foto’s al wel gezien. Ik had er trouwens nooit wat van gezegd, want ik post(te) niet veel. Weet ook niet wat ik had moeten zeggen, ‘heee ik zag je plasfoto’s op egf’ :sweat_smile:

19 likes

wat was dat dan precies? weet niet wat voor filmpje haha.

Ik wou dit serieus NET posten haha. Zij was idd super hip op het forum haha

1 like

Ja, was dat ook niet diegene van wie een tijdje terug die Twitter thread werd gelinkt over Afrikaanse weeshuizen?

4 likes

Ik heb ook het idee dat er toen veel minder regels waren, er werd veel over psychische dingen gepost maar daar werd niet op begrensd

Topic over automutilatie, eetstoornissen, aankomtopic
 allerlei dingen waar echt wel heftige dingen in werden gezegd. Latere jaren van EGF werd het wel strenger
 (goed ook, vind ik)

2 likes

Ik was een tijdje obsessed met het modellentopic haha, ik vond sommige mensen daarin zooo cool. Als iemand dan iets ‘echts’ had gedaan was ik helemaal onder de indruk.

1 like

Dat is nu ondertussen ook een vrij populair topic :stuck_out_tongue:

8 likes

Oooh de tijd van whatever vs style&fashion. Mn fave was “show your boots” wat een populair topic was op s&f en toen op whatever iedereen er foto’s van grote boten in ging plaatsen Hahah.

35 likes

Shoptopics waren mijn lievelings. Complimentjes vissen met mijn uitmuntende gevoel voor stijl.

2 likes

Haha ik herinner me ook nog een s&f topic van “show your boots” dat iemand allemaal boten ging posten :joy:

10 likes

:raising_hand_woman:‍♀

5 likes