EGF Herinneringen

Ik ging kijken wat er van haar is geworden en ze is naar een kostschool gestuurd hehe.

3 likes

Ik vind dat sowieso nogal kinderachtig. Het komt misschien omdat ze onder hun eigen kanalen de macht hebben om dingen te verwijderen en hier niet, maar ik vind het echt sneu als je zĆ³ erg niet tegen kritiek kunt. (Excessen daar gelaten, soms wordt er inderdaad ook wat gezegd dat echt niet kan maar dan wordt diegene altijd vrij snel gecorrigeerd.)

Als je echt overtuigd bent van je eigen werk/succes dan geef je echt niet zo veel om een paar ā€˜zure meisjesā€™ op een forum hoor.

Kunnen we ā€˜Bedankt Sabine!!!ā€™ een ding maken?

7 likes

Ik weet niet of ik nog twitter heb maar ik zou dr haast een trending topic van willen maken #imsuchasuicidalebitch #alsoazurekantoortrut

4 likes

49 likes

Gaatjes-fobie, ik had er echt nog nooit van gehoordā€¦

3 likes

Ik kan niet wachten tot er een troll komt via die twitter link. Ofnja ik wil dit plaatje gebruikenā€¦

1 like

Je kunt ā€˜m er sowieso in gooien na iedere kut actie van een mede-forummer.

7 likes

Hahahaha omg, ik ga me geloof ik maar eens verdiepen in het wettelijk veranderen van mijn voornaam

2 likes

aXSD

9 likes

Oh dit topic. Ik herinner zoveel haha! Die handtekeningen inderdaad en er was ooit een tas van Zara een forumtrend en die werden ook veel verkocht via hier. Net als de tanktops met grote tijgerkoppen erop. En natuurlijk @otzi en haar tƩ grappige verhalen altijd.

3 likes

@Revelry, hoe vervelend vind je het dat we grapjes over je maken?

:troll:

12 likes

Toch een beetje jammer dat die sterrentattooā€™s nu helemaal niet meer hip zijn haha

2 likes

leuk hoe dat gaat allemaal he?! Ik ben benieuwd hoe het over 10 jaar is met de bilimplantaten en de facings van nu. :crazy_face: en vooral hoe de mensen eruit zien als ze t weer hebben laten verwijderen.

vond die tattoos toen heel leuk ( bij anderen ) maar ik ben geen tattoo type dus ben blij dat ik ze nooit genomen heb. Niet dat ik die implantaten en die facings leuk vind overigens, maar ik ben wel benieuwd :relieved:

3 likes

Ja als ik nu iemand zie met een ster tattoo vind ik dat echt suf, hetzelfde met dromenvangers en veren. Maar dit zal je denk ik altijd met tatoeages blijven houden. Die bilinplantaten ben ik ook benieuwd naar, als je dat eruit haalt is je hele kont toch als een zak aardappelen? En als je ze niet uithaalt moet je ze volgens mij na een x aantal jaren ze vernieuwen. Zie je al een 80 jarige voor je met een Kim Kardashian kont? :sweat_smile: Fillers kan je nog gewoon laten uitwerken toch?

2 likes

hahahaha ja dat precies !!! ik ben ook zooo benieuwd hoe dat er dan uitziet, dan moet je idd je hele leven met zon kont blijven lopenā€¦ net als die oude vrouwen met borstimplantaten, ik zie ze soms wel eens op het strandā€¦

over 10 jaar is dan de trend en hype weer voorbij en dan zitten ze ermeeā€¦ fillers etc lossen idd vanzelf op, niet permanente fillers enzo in elk gevalā€¦ dus dat is nog niet zon ramp volgens mij.

Als ik dit allemaal teruglees en erover nadenk is er echt veel veranderd in die 10 jaar tijd en vind ik het ook leuk om te zien hoe dat gaat! :grin:

1 like

Ik denk ook dat dit mijn favoriete post allertijden is van het forum. En dan ook die ā€œsorry als jullie het niet vinden lijken.ā€ En het mooiste is dat het ook best lijkt. Ik hoop dat Dan Humprey hier ooit van op de hoogte wordt gebracht. Dat hij eigenlijk half konijn is.

24 likes

Ik moet sowieso denken aan de tijd ook van cory kennedy en die 2 meisjes die regelmatig hun outfits en shoplogs lieten zien, dat leek allemaal een beetje op die stijl van cory kennedy, iets als miss goody two shoes? kan dat? ik weet het niet meer precies.

ik vond hun stijl toen in ieder geval heeeel cool :grin:

3 likes

Ik kan ook niet meer naar gossip girl kijken zonder aan een konijn te denken.

4 likes

Ja Fleur en EsmƩe! Zij zaten bij mij op de middelbare school en ik keek zo tegen hen op

6 likes

komt me zo bekend voor die namen maar ik heb geen idee meer hoe ze eruit zagen nu??? heb je foto?? haha