Hahaha ik ook, denk ook serieus dat het forum zo’n beetje mijn leven was toen ik een jaar of 15/16 was .
Same! Kan me ook echt bijna alles nog herinneren wat ik hier lees.
ik heb nog wel eens dat ik ‘‘ell’’ intyp in mijn adresbalk omdat de link dan altijd automatisch aangevuld werd
Omg, het was zo’n creep. Vond het ook echt heel bijzonder dat hij best veel meisjes het bed in heeft gekregen (nou ja, dat verhaal ging rond). Zou me niet verbazen als hij dat op deze manier voor elkaar heeft gekregen.
er waren ook altijd veek van die stijltopics van beroemdheden op s&f, sienna miller enzo. Kate moss, en nog wat van die types die toen nogal hot waren. The hills enzo
sommige dingen vind ik nog steeds heel leuk trouwens ( heel hard hopen dat dat weer eens mode wordt ipv die neon kleurtjes en mode van nu ) Ik heb last van nostalgie denk ik
Is dat gerucht überhaupt waar? Dat kwam toen ook ineens uit het niets. Het was ook niet bepaald een aantrekkelijk type…
Lijkt mij ook erg sterk hoor. Daarnaast vond ik hem niet echt vriendelijk in de DM’s die ik heb mogen ontvangen, herinner ik me.
Heeeeel vroeger (ik denk rond 2003/2004?) had je allemaal ‘gangs’. De sterretjesgang enzo. Dat waren pas kliekjes haha. Wie herinnert zich dat nog?
Kent iemand nog die blogster die tandarts was (of toch een naam had met ‘tooth’ erin)? Ze had lang blond haar en postte heel vaak op het forum. Lechatnoir ken ik ook nog, zij maakte het 5 euro rokje van h&m populair. Of was dat op girlscene
Toothfairy toch? Volgens mij heette ze Angela.
Toen dat geheim account er nog was werd daar wel een aantal keer mee gebiecht dat forummers met hem het bed gedeeld hadden. Kwam vrij oprecht over vond ik toen, maar goed, who knows. Misschien zit hij er zelf wel gewoon achter.
Kan me Italian ook nog wel herinneren, met zijn gelul over vallei orgamses en weet ik het
Ik heb iets van 6 accounts gehad (niet tegelijkertijd) maar ik was nooit echt een grote forummer of hoe je dat noemt, ik was niet erg gedenkwaardig en poste ook veel minder dan nu, want ik vond mezelf dan niet cool genoeg en mensen konden echt gemeen zijn. Ik begon meer te posten toen Whatever Centraal Station werd en iedereen wat ouder en chiller was. Maar ik poste af en toe al vanaf het begin.
Volgens mij was Mn eerste lin of iets mogelijks zoals dat, toen xxbylinda (lol), Autumn Day, Dralion en de andere 2 of 3 kan ik me niet herinneren. De laatste 2 of 3 jaar heette ik Leeuwenhart, maar was geloof ik ook onder deze naam niet heel bekend op Egf.
Volgens mij was dat op gs!
Ik krijg nu echt flashbacks naar het 5 euro rokje. Ik had er echt 10 waardoor het helemaal niet zo goedkoop meer was En natuurlijk droeg ik het rokje met een stipjespanty.
Ik denk inderdaad GS! Daar kom ik vandaan en dit herken ik, haha.
Het was ook altijd echt vermaak om naar die slecht gephotoshopte foto’s van Kissie te kijken.
Mooie tijden, ik kan me vooral nog herinneren dat ik echt bij het “groepje” van w0esh en goshdam wilde horen. Met het wilde uitgaansleven inc plasfoto’s haha. Echt waarom, wilde ik daar bijhoren?
En nu schiet me te binnen er was toch ook zo’n forummer Vinnie?
Oh en ik vond het altijd SUPERstom als er jongens op het forum zaten en vond ze dan sowieso dikke kneuzen. De forummers die dan met die jongens praatten vond ik dan automatisch ook stom :’). Lekker puberaal haha
hahahaa woesh maakte niet zulke fotos toch??? ik heb vaak met haar gemeet en spreek haar nog steeds wel eens. Maar van die mega leipe fotos zoals goshdamn plaatste ze volgens mij niet hoor
en Vinnie idd, haar ken ik ook irl!
we gingen altijd best veel grote meetings houden en dat was echt leuk! Goede vriendinnen van over gehouden zelfs.