Er zijn nooit nare dingen over bram gezegd maar goed. Thanks sabine
Bram is best tof overigens.
Er zijn nooit nare dingen over bram gezegd maar goed. Thanks sabine
Bram is best tof overigens.
Nooo, ik heb Bram zān twitterbericht hier geplaatst (NIET de link naar hier op twitter trouwens), maar dit was helemaal niet de bedoeling.
Ik vond het gewoon grappig dat hij Ellegirl forum noemde omdat ik dat niet verwacht had. En for the record, ik vind Bram echt erg leuk en hij maakt hele leuke, goede video's. (en ik snap ook wel dat youtubers niet zo dol zijn op de youtuber topics... )Terwijl we over Bram altijd redelijk positief zijn, maar goed twee topics waarin het merendeel van het forum niet eens meepost geeft natuurlijk een goed beeld van de werkelijkheid.
Dat argument snap ik nooit zo goed eigenlijk: alsof mensen alleen maar negatief zouden mogen zijn over het forum als er over zichzelf iets vervelends wordt gezegd.
Als er negatief wordt gepraat over je vrienden/bekenden/random andere mensen (of dat nu terecht is of niet) kun je dat toch ook vervelend vinden? Dat begrijp ik best.
Klopt idd maar om dan een heel forum vervelend te vinden om die 2 topicsā¦
Ligt het aan mij of zegt hij nergens iets negatief over het forum in zijn algemeen, maar alleen over die twee topics?
Het is hier wel een paar keer over hem gegaan, ook op ellegirl maar niet zo vaak. Maar ik snap wel dat het ook niet leuk is om bepaalde dingen te lezen over andere die je kent.
Ach eigenlijk gaat het nu ook niet over Bram. Maar vervelend dat Sabine de link post en er vervelende dingen gezegd worden. Waardoor nu de sensatie zoekers hierheen komen.
Er zijn 1513-2=1511 andere topics. Dus ja.
omdat we iedere keer gebanned werden denk ik. Op een gegeven moment had ik zelfs een permaban
ik denk dat iedereen er op een gegeven moment een beetje klaar mee was dat we steeds nieuwe accounts moesten aanmaken
ja geen idee eigenlijk
Italian, rundeeprunwild, suikertje (ā¦), bettygate; zoveel herinneringen komen naar boven!
Het Breezahtopic mis ik wel echt, was stiekem mijn guilty pleasure. En ik heb er ook wel eens fotoās van mensen in gepost toen die ik rl kende.
Hij is best goed bevriend met Bonnie en over haar en Nick ging/gaat het best vaak en werd er wel eens over gevoelige dingen gespeculeerd. Kan me inderdaad goed voorstellen dat hij zijn beeld van het forum daarop baseert en niet in andere topics kijkt als er zulke dingen besproken worden, al is het maar in 1 topic. En kan me ook voorstellen dat ie hier Ć¼berhaupt nooit is geweest, maar dat zij dat samen besproken hebben en dat ie daarmee zān beeld over EGF heeft gevormd.
OH MIJN GOD die ken ik nog! Kennen jullie Timo nog? Ben al eeuwen naar hem aan het zoeken op social media omdat ik toen vet goed en veel contact met hem had, maar kan hem nergens vinden
Het juicy topic van een forumlid dat co-schappen liep en een affaire kreeg met haar begeleider. Iedereen hing aan haar lippen en ze plaatste bijna dagelijks updates. Uiteindelijk bleek het allemaal verzonnen te zijn.
De Cristiano Ronaldo-hype rond 2006. Bijna alle topics gingen over hem!
Toen we nog enorme plaatjes in onze handtekening konden zetten en je daardoor eindeloos moest scrollen om de volgende post te lezen.
God rundeeprunwild had ik ooit eens mee gemaild over iets, verder niks maar hij stuurde direct aan op een meeting. Toen ik mailde dat ik daar geen zin in had want ik had (heb) nog nooit Gemeet en toen kreeg ik echt de niceguyste mail ooit terug. Er stond in dat mijn naam altijd onlosmakelijk met pijn verbonden zou zijn en dat het voelde alsof ik een roestig mes in zijn rug had gezet en dat ik een heel naar persoon was. Het was allemaal heel bizar en ik moest er toen om janken omdat ik dacht dat ik iets heel ergs had gedaan (was toen 17). Achteraf denk ik dat er echt iets mis met hem was, hij was toen ook al 27 ofzo.
Haha wat is dit?! Ik heb echt iets gemist door al die jaren alleen op mode te zitten.
Haha efg whatever was een wilde tijd, al was dit al in de Centraal Station dagen geloof ik. Ik had direct een nieuw account aangemaakt waarop ik probeerde anoniem te zijn want ik was echt bang hahaha zo lame. Hij had ook een foto gestuurd en ik was echt bang hem irl te spotten omdat hij zei dat ie vaak in Uutje was.
Ik krijg echt zoān ontzettende vlaag van nostalgie over mij heen als hier ik over de echt vroege EGF dagen lees (2005/2008 zo) hebben jullie dit ook? haha
Ja, heel herkenbaar. Van EGF heb ik meer dingen opgeslagen in mijn hoofd dan van mijn echte leven geloof ik