EGF Herinneringen

Ik lees dit steeds als run dee prun wild

15 likes

Oooh man denk dat dit wel echt m’n favoo post is van EGF :joy::joy:

Ik had toen ook besteld bij trendstyle en toen als een van de weinigen (geloof ik) geld teruggekregen omdat ik een hele bedreigende mail stuurde haha. Wilde altijd zooo graag al die chanelshit bestellen (ook van die schoenen ofzo?) en toen ii eindelijk durfde ging het mis :weary:

Was ook zooo dol op al die shoplogs en ik was groot cory kennedy fan. Had zo’n hele map met foto’s van haar en deed echt haar kledingstyle nahahaha. Omg op mezelf.

4 likes

Ooh ik ook haha, jouw post heb ik de naam nog 3 keer moeten lezen voor ik jouw opmerking snapte😅

1 like

Hahahaha ik denk hier nog altijd aan als ik dak werkers enzo zie hahaha

1 like

Ahhh forum memories :heart:.

Best wel raar om te bedenken dat ik het meeste herken, en je dus al zo lang op een forum lees en post. Zouden we er over 10 jaar nog zijn? Deze naam is dan wel beter en groeit met ons mee haha.

4 likes

Oh ja volgens mij heb ik hem ook nog eens kort gezien! Ik had afgesproken met een paar meisjes van het forum en eentje had daarna een date met hem. (althans volgens mij was hij dat)

1 like

Ik moet nog steeds lachen als ik aan het België haat topic denk. Het ging er zo asociaal aan toe. Het accent was vreselijk, de huizen zagen er niet uit, ze konden net zo goed geen ramen hebben want de rolluiken zaten er altijd voor, de wegen waren kut, noem maar op. En dan gingen de Belgen zich natuurlijk terecht weer verdedigen en 1 forummer zei dat alle Nederlanders een “bakkes” als hoofd hadden. Man man een niveau was dat. Toen ik tig jaar later dat topic weer terug las moest ik hardop lachen. Dat dat ook allemaal maar gezegd kon worden. :joy:

16 likes

Deze wanstaltige dingen heb ik ook nog via EFG besteld. Volgens mij via Curls.

afbeelding

6 likes

Ik was ook ooit bij een forummeeting waar hij ook was. Maar ik vond hem echt totaaal niet aantrekkelijk haha. Maar smaken verschillen blijkbaar :wink:

Ik herinner me ook opeens de photoshop ontmaskeringen van Toeps. Was ook vermakelijk.

14 likes

Wie was ooit zo ziek dat ze had overgegeven op haar deken en deze uit schaamte op het dak had gegooid? Of verzin ik dit :joy:

26 likes

Jaaa en toen moest ze een jaar lang het konijnenhok schoonmaken anders ging d’r oom haar verlinken

18 likes

Was die laatste niet een FF bericht, klinkt als recent :joy:

3 likes

Ik ken alleen een “Bakkes” die als avatar een bak met bloemen had, weetniet of je haar bedoelt?

1 like

Of die foto’s van Onur Torko? Zo heette die gast toch?

1 like

Was dat niet bakfiets ofzo?

3 likes

Oh ja, heel fijn. Dat verklaart alle nieuwe aanmeldingen.

7 likes

True. Alleen jammer dat we nu meteen weer als ‘dat forum met die nare meisjes’ bekend moeten staan door maar liefst twee hele topics waar wat geroddeld wordt. Dus thanks diegene!

5 likes

waar gaat dit allemaal over? volg het niet helemaal geloof ik :face_with_monocle:

1 like

o wauw dus er zit hier ergens een snitch…
ik ken die hele Bram overigens ( gelukkig ) niet. ooooo wat ben ik nu gemeen zeg.

:sweat_smile:

8 likes