EGF Herinneringen

Oh ja! En ook dit soort chandelier oorbellen:

16 likes

Ik moest ook ineens hieraan denken!

En H&M had ook zo’n strapless pauwenveer jurkje, maar die kan ik niet vinden.

En deze blazer heb ik nog heel lang gedragen:

6 likes

Had trouwens Curlsss niet een aantal mensen opgelicht? Dat ze besteld hadden bij haar maar het nooit was aangekomen? Staat me iets van bij maar ik kan het ook mis hebben, dan heb ik niks gezegd.

Wat had je besteld dan? Er staat me wel iets bij dat ik een keer een satijnen hemdje had besteld die ik nooit ontvangen had dacht ik. Ik weet het niet zeker.

1 like

Volgens mij had zij heel veel mensen opgelicht, ook samen met trendstyle toch?

Ik blijf dat toen nog steeds gek vinden. Ze waren toch best bekende forummers en deden vaker besteltopics?
Had niet een van de twee ook een online shop?

Ze zal nu vast wel een webshop hebben waarbij ze alieexpress meuk voor 10 keer de prijs verkoopt.

6 likes

Die had toch ook een keer van die kussensloop-sjaals verkocht?

2 likes

Oooh ik voel gewoon weer de excitement van mijn 15 jarige ik wanneer Trendstyle haar catalogus online gooide om dingen mee te bestellen. Bij mij is nooit wat fout gegaan eigenlijk.

2 likes

Ik heb nog een tas van Trendstyle gekocht op haar picturetrail site. Was overigens wel een mooie tas.

1 like

Nee dat was weer iemand anders volgens mij.
Volgens mij heb ik ook ooit van trendstyle gekocht, ik had iig wel ooit een tas van friis en zou niet weten hoe ik daar anders aan kwam toen

1 like

Volgens mij ging Trendstyle ook heel lang wel goed en toen opeens niet. Weet dat ik net toen voor het eerst iets bestelde en toen bleek dat het helemaal shit hits the fence (haha EGF herinnering) was heb ik gewoon vet gedreigd en kreeg ik mn geld terug. Daarna las ik dat best veel meiden geen reactie meer kregen van haar.

Ik wilde toen zoo graag die chanel flatjes :joy:

3 likes

Ojaaaa die ballerina’s had ik ook! In een soort goudbruine kleur… helemaal vergeten. Heb echt zin om mijn externe harde schijf erbij te pakken om die foto’s terug te zien en meer parels te herinneren :smirk:

1 like

Dit shirt, gekocht door hype op het forum, super veel gedragen, foto uit 2006.

FB_IMG_1614812795443

12 likes

Die had ik ook haha. Ook heel veel gedragen

1 like

Mijn moeder heeft me uitgelachen toen ik het uitpakte. Haha ik probeerde nog ervan te maken dat het toch wel meeviel. :joy:

2 likes

Ik moet zeggen dat mijn gevoel voor mode (dit klinkt stom haha) ook echt door het forum is gekomen.

1 like

Hallo doe dat eens even. Ik heb niks beters te doen dan naar parels uit de krochten van 2008 te kijken. Mvg

3 likes

Soon!!

2 likes

Ik heb toen een jas via trendstyle gekocht. Ik was helemaal blij en niemand anders had natuurlijk zo’n jas omdat via eBay/Ali toen nog niemand jassen haalde uit China :rofl:

Wel gekregen dus