EGF Herinneringen

Ik heb me ook altijd afgevraagd of het een vooropgezet plan was van hun. Eerst heel vaak bestellingen wel goed laten gaan om vertrouwen te kweken, en dan met een laatste monsterbestelling (die laatste was ook bizar groot/uitgebreid toch?) iedereen oplichten.

1 like

Denk dat je niet moet vergeten dat het ook nog wel echt vrij jonge meisjes waren. Die bestellingen waren soms echt heel groot en ze werkten met verschillende leveranciers in China. Die kunnen je natuurlijk ook vrij makkelijk oplichten, plus het was allemaal nep dus de douane mag het ook gewoon vernietigen.

Niet om het goed te praten, maar zeker wel risky business waarbij het me niet zou verbazen als delen van bestellingen bij haar niet eens zijn aangekomen. Zij zat er op een gegeven moment volgens mij gewoon veel te diep in en totaal het overzicht kwijtgeraakt. Denk niet dat het grote mastermind oplichters waren.

Vond Trendstyle dan ook ergens wel een ander verhaal dan Curlss die wel gewoon dik leek te verdienen aan die gezamenlijke ASOS/Forever21/Boohoo bestellingen.

1 like

Wauw die gezamenlijke bestellingen keek ik toen altijd echt zo jaloers naar. Ik was nog jong en mocht van mn ouders nooit online bestellen omdat mijn vader in het begin van de Bol.com tijd een keer een CD niet had ontvangen en vanaf toen was alles online slecht, haha. Maar ik wilde altijd vet graag mee bestellen, nooit gedaan. Wel altijd opschrijven wat ik zou kopen als ik eindelijk ook mee mocht bestellen. Ah dit is echt zo’n herinnering die van heel diep komt opborrelen haha.

14 likes

Misschien staat hij er al in maar ik moet ineens denken dat op S&F het altijd over “boots” ging in plaats van laarzen. En toen had iemand een topic geopend “show je boots” en daar had iedereen dan foto’s van schepen en boten in geplaatst. Zo mooi.

49 likes

Ik was vandaag mijn oude tablet uit 2015 aan het updaten en toen ik de browser opende stond EGF nog open op Centraal Station :broken_heart:

70 likes

Had je bij moeten zijn.

afbeelding

Vraag me af of hier nog mensen zitten die dit nog weten. :crazy_face:

40 likes

Oh. :laughing:

2 likes

Ja dit weet ik nog! Staat me nog vooral bij dat ze super verontwaardigt waren toen ze ons sexy mannen topic gevonden hadden en er bijna geen spierbundels bij zaten. Ze hadden er zelfs een term voor, ekto ofzo?

1 like

Blijkbaar toch 1tje :joy::joy:
Ja wat was die term ookweer? Guido toch?

Edit ; dit bedoel je?

5 likes

Nee het was echt Ekto of Ecto ofzo! Ze bedoelden daar een dude mee die gespierd maar dun is ofzo. Niet genoeg “gains” :’)

Ja van ectomorph. Maar dat vonden ze van de gasten die in dat topic gepost werden?

3 likes

image

ik gebruik deze nog steeds als whatsapp sticker

8 likes

Dat staat me wel bij idd toen ik daar een beetje mee las, dat ze ons allemaal maar op skinny dudes vonden vallen die naar hun smaak niet mannelijk genoeg waren ofzo haha.

3 likes

11 likes