Ohhh die grijze had ik ook! Nu mis ik 'm.
Haha als je hem wilt hebben, volgens mij ligt ie in mān zak die nog naar de weggeefwinkel moet
Oooh ja! Die grijze herken ik ook!! Beetje in dezelfde tijd volgens mij. Haha, leuk om te zien!
Haha, ohh ik had zoveel van deze items ook!
Dit doet me ook denken aan mān eerste aankoop via eBay ooit, de SATC Carrie Manolo Blahnik schoenen. Die zag ik op EGF voorbijkomen en wilde ik zo graag. Er bestond nog geen internetbankieren toen, dus ik ging met mān moeder naar het postkantoor en moest het met zoān acceptgiro papiertje overschrijven naar die buitenlandse koper. Die man op het postkantoor moest helemaal uitzoeken hoe het moest hahaha, had het nog nooit meegemaakt. God, ik ben echt bejaard.
Nooit aangehad ook trouwens, want ik kon helemaal niet op hakken lopen en het waren uiteraard nepperds (oh nee, āknock offsā) dus plastic en zere voeten.
Al die stijltopics ook altijd op s&f
Over bijv the olsen twins, kate moss, sienna miller, lauren conrad en ga zo maar door haha
Met allemaal van die paparazzi fotoās etc.
Jaaa!!
Dit was toch ook de tijd van de tailleriem over werkelijk elk kledingstuk? ik had een rode, meerdere zwarte (een van de h&m met een insect als sluiting?) en vond ze fantastisch!
De befaamde āschelpenriemā.
Die heb ik net naar de kringloop gedaan laatstš prachtig ding.
Ik denk dat ik hier nooit uitgeraakt ben
Oh wat erg die schelpenriem, hoe kon ik uitgaan in een t shirt met schelpenriem en jeans.
Die elastieken tailleriem van de H&M? Die had ik ook, en dan ook gewoon over een lange top soms š„². Dat is wel echt mega lang terugā¦ ik zat nog op de middelbare schoolā¦ 2006 denk ik?
Ja zoiets met zoān afzichtelijke schelp in het midden. Idd nog wel over een lange top en ja heel lang geleden. Sowieso middelbare school, daar had ik het ook in de klas wel eens om.
En ook bij jurkjes en dat ding ging gewoon zowat overal omheen.
Die schelpenriem kan ik me nog zo goed voor de geest halen. Wat een afzichtelijk ding was dat zeg maar wat vond ik het mooi toen.
De glitter ballerinaās van Schoenenreus erbij en de hm hartjeskettingā¦ helemaal stylish naar school
Ik weetniet of deze al genoemd is maar ik herinner met dat ik bij een forummer van die hele lelijke Peruaanse? Oorbellen had besteld. Van die druppel vormige met garen. Volgens mij verkocht Curlsss die.
Edit: deze
Oja daar heb ik er echt veel van gehad hahaha. Volgens mij ergens nog liggen ook.
Haha ohja zoiets had ik ook, alleen dan gewoon van de H&M of primark ofzo
Ahhh vreselijk en dan altijd een witte legging eronder met een lelijk doorzichtig randje