Weten jullie ook nog dat er toen een tijdje zo’n website heel hip was waar dan party foto’s opkwamen met veel flits met allemaal hele hippe fashionable mensen? Ik had toen m’n 17e verjaardagsfeest in dat ‘thema’ gedaan lol
Haha wauw goede oude tijd, ik kan deze foto gewoon ruiken
Er waren ook heel veel meiden die van die schoentjes gingen halen bijeen winkel in Den Haag. Ik kende dat winkeltje en het was eigenlijk een soort marktwinkeltje(en kleding was ook nou niet echt goede kwaliteit) Maar echt zoveel waren helemaal lyrisch over die schoenen.
Ja The Cobrasnake
Of bedoel je die niet??
Oooh wacht heette die website zo!! Ah ja daarom moest ik er ook aan denken. Haha echt leuk om weer terug te zien
Cory kennedyyyy! Ben benieuwd wat zij doet nu haha
Edit: oh spuit elf ik zie net dat het hierboven over haar gaat haha
elke egf-trend is achteraf gezien een beetje markt en goedkoop toch? :’)
WAUW
Haha ik dacht dat je Cory Kennedy bedoelde dus ik ging kijken en dacht HUH, die heeft opeens een normaal leven.
Wow haar huis ziet eruit alsof ze fulltime instagrammer is. Die Prada canvas is wel awesome.
Ik herinner me ineens een of ander groen vest van C&A? dat iedereen ineens moest hebben (dat is van iets minder lang geleden, 2017 of zoiets)
O ja het c&a vest! Mijn moeder wees die aan in de winkel en toen zei ik ‘ja die heeft heel het forum’, rare blik kreeg ik toen
Meer beige/zandkleurig! Ik heb die en draag die nog regelmatig (wel alleen thuis)
2014/2015 ergens
Was dat in dezelfde periode als de groene sjaal van c&a? Die herinner ik me wel.
Kennen jullie de H&M trend plissé jurk nog? Hij was er in een paar kleuren waaronder nude en felgroen. Het was zo’n rechte wijde jurk tot de knie met driekwart mouwen.
Ik zoek een foto, maar kan er geen één vinden. Moet je nagaan hoe lang dat geleden is…
Oh men ik heb echt zoveel kleding en accessoires gekocht door egf. Herinner me nog een skull shirt van de Zara. En zo een bloemensjaal met franjes van de Pieces volgens mij… of bestond Pieces nog niet toen
Edit: lees nu terug en omg trendstyle idd. Was haar helemaal vergeten
Al die herinneringen zijn van zo lang geleden! Ik wil ook meedoen
Maar wat mij vooral heel erg bijstaat zijn de technische issues, en dat is niet zo’n geweldige conversation starter. Oh ja de droge mededeling dat systeembeheer een maandje met vakantie was, dat was in dat opzicht dan wel een hilarisch hoogtepunt. Sort of.
huh? als in je kent haar of als in nouja heel egf ‘kent’ cory kennedy/haar
zoveel vraagtekens
Deze kon ik niet vinden maar heb nog wel deze twee plaatjes in mijn archief. De grijze geloof ik dit jaar eindelijk weggegooid, het broderie jurkje vind ik nog steeds leuk en gaat nog mee op zomervakantie (sinds 2009!!). Voor de oplettende kijker: het broderiejurkje is voormalig ketshi (aftrdrk)
Hahaha ja sorry was vaag, moest lachen om deze foto van haar. Ken en Meisje hadden tussen aanhalingstekens moeten staan. Omdat vroeger iedereen tijdens uitgaan zo uitzag voor mijn gevoel