Was dat Claudiaan?
Ja klopt! Die werd ook wel in verband gebracht met liefs_florentiene ofzo
ik draag nog wekelijks een suede wikkelrokje dat uit de weggooi stapel van @Egel komt (meeting kerst 2017? geloof ik)
Omg zij zette ook echt onder elke post ‘’ Liefs, Florentine.’’
Zoooo cringy.
Hier spraken we altijd af als er meetings in Utrecht waren! (iedereen sprak hier altijd af denk ik haha)
Oh ik denk nog regelmatig aan iemand met een fashionblog, ze was ook tandarts. Iets met toothfairy ofzo? En lechatnoir maar dat is al heel lang geleden. Ze droeg altijd die 5 euro rokjes van h&m
Ja zij woonde (maar wel tijdens nog oud-oud forum - niet ellegirl talk) in Amsterdam en had een Mini Cooper, vooral die mini vond ik heel cool
Oh dit doet me ook ineens denken aan die ‘nude’ kliek op egf. Topic voor collectieve liefde voor beige kleren en Isabel Marant. Maar als iemand buiten de 5 vaste posters mee probeerde te doen, werd diegene gewoon genegeerd. Echt zo’n rare “you can’t sit with us” vibe hing daar.
Ik zat altijd op Style & Fashion maar kan het me niet herinneren.
Ooh ja! Ik vond haar interieur en kleding toen altijd zo mooi. En ze had ook 2 konijnen los lopen in huis wat mij zo leuk leek.
Nu zou ik zo’n interieur echt niet meer willen en loslopende konijnen in huis al helemaal niet.
Kennen jullie Cuuuurrrrrrlsssss nog? Zij kocht altijd zo ontzettend veel kleding/tassen/sieraden en ze maakte ook heel veel shoplogs. Had zij niet net als Trendstyle forummers opgelicht? Of haal ik nu iets door elkaar?
Ja zij is inmiddels verhuisd uit Amsterdam, maar woont nog net zo mooi. Ik volgde haar nog best lang op insta. Zij had ook altijd mooie designerspullen
Weten jullie nog meer van die S&F trendartikelen zoals de fornarina schoenen en de (bershka?) ballonrokjes? Ik heb ook ooit mijn vader een oranje tropisch jurkje van hm in Den Haag laten kopen omdat ik die moést hebben vanwege het forum
Tiffany Alana rokjes/jurkjes
Nu ik ze nu zie niet zo rouwig om dat ik 't noot gehad heb
Lange t-shirts met kettingprint. Doodshoofdshirtjes?
Een rode hartjesketting (van de H&M?)!
Ja, die bedoel ik inderdaad!
Die had ik ook!
Die cobra snake / cory kennedy gaatjes laarzen waren ook helemaal de shit hier.
Ik kan geen afbeelding vinden helaas.
Jullie weten vast nog wat ik bedoel
Oh nu heb ik er toch 1 gevonden
Zij heet nu d eco ru sh op instagram (aan elkaar dus)