EGF Herinneringen

Jongens hoe heette dat merk ook al weer met die grote oogschaduwpalletes? Die waren een tijd in en gingen we ook massaal kopen, vooral in ‘t beutyblogtopic was dit tReNdYyy

Lijkt op deze maar was een specifiek merk dacht ik

8 likes

Heette dat niet gewoon 88 palette?

Ik had deze idd ook gekocht :sweat_smile:

1 like

Zoevaaaaaa

1 like

Oja daar had ik toen een hele kwastenset van besteld. Mn moeder dacht toen echt dat ik gek geworden was ‘met een hele kwastenrol voor 1 hoofd’ :rofl:

2 likes

Haha ja ik ook, ik geloof de Bamboeset. En zo’n 88 palette en een kleinere met zachte kleuren.
Allemaal dankzij Beautygloss…

2 likes

Ja de mijne ook! 88 palette van coastal scent. Ik had de shimmer versie maar volgend mij was matte populairder.

2 likes

Jaa, ik had de ebay versie!! Ik was er zo blij mee, maar de pigmentatie was echt slecht

Het meisje van de C&A vroeg mij ook of ik “zo’n meisje :wink:” was. De kwaliteit was prut maar draag m nog steeds.

Ik zag net in de uitverkoop deze voorbij komen:

12 likes

Of Shanna !

2 likes

Een late repost maar ik moest net aan die Juliaars (ofzo iets) denken. Ik weet ook nog dat ik zo onder de indruk was dat ze een baby kreeg. Ik was toen ook 14/15 ofzo. Nu moet die baby als bijna 15 zijn :sob:

21 likes

Ohh ja, met haar toffe huis met al die polaroids op de muur ook! Ik denk daar ook nog wel eens over na, was ook een van de eerste forummers die een baby kreeg, maakte zo’n indruk. Ik weet nog steeds hoe die kiddos heten ook, sneu eigenlijk.

3 likes

Ik zag gisteren in de nieuwe Linda meiden een fotoreportage van die forummer van de plasfoto’s (ben haar naam even kwijt). Vond het wel toffe foto’s trouwens, ze heeft van die ongemakkelijke vibe echt haar handelsmerk gemaakt :grin:

7 likes

Lara Verheijen

Ik heb die babytopics toen echt van voor naar achter gelezen. Zowel een ver-van-mijn-bedshow als niet, omdat die meiden ongeveer even oud waren als ik. Die kids uit die allereerste topics zijn nu denk ik 11/12 jaar oud. Juliaars was idd leuk, had een mooi huis en ging met baby ook naar sziget enzo. Sick dat ik dit nog allemaal weet. Later kwam er een fake chick die zei dat ze een tweeling kreeg na een overleden kind en toen lag ze ineens in t ziekenhuis en toen ging haar vriend zogenaamd posten onder haar account. Heel bizar.

2 likes

Ik heb me altijd afgevraagd of blauwra één van de accounts was van degene die 15 andere accounts had aangemaakt.

Dan had ‘ie er vast tussen gestaan.

21 likes

Zeg, heb jij ook zo’n mapje met screenshots op je bureaublad staan? :yum:

Ja inderdaad. Vond die forummer in die tijd zo opvallend en in één keer was ze weg.

En ik vond het al lastig om 1 forumnaam te bedenken :grin:

15 likes

Namen voor al haar persoonlijkheden.