Ik vind dit zo rustgevend eruitzien
Jullie mogen stemmen om me te bannen, want kennelijk is dit vies?
Gatver nu moet ik aan dat plaatje denken met die tepels met al die gaatjes die toen op het forum werd gepost en mensen dachten dat het een echte aandoening was maar het bleek gewoon nep en photoshop te zijn. Niet minder ranzig overigens
Omg! Ik moet ook nog wel eens aan deze afbeelding denken, de horror
Gefeliciteerd, je hebt in ieder geval geen trypofobie
Wat ik me ook nog kan herinneren (is wel echt iets van 15 jaar geleden) waren de topics waar forummers zelf verhalen plaatsten, dus elke week een hoofdsruk van hun verhaal ofzo. En er was 1 verhaal en dat vond ik ZO leuk en dat heette iets van “manolo’s van chocolade” oid. Een paar jaar geleden heb ik er zelfs nog een wordbestand van gevonden op een oude harde schijf. En er was ook nog een verhaal dat ik me herinner over een meisje dat door een loverboy was ontvoerd.
Haha zou zij hier nog zitten?
American Apparel?
Ik wilde die echt heel graag, maar nooit gekocht. Maar goed ook, want later een vergelijkbaar shirt gehad waar ik me altijd mega lelijk in voelde omdat een diepe V helemaal niet mijn ding is
Ik heb die een tijdje verkocht op EGF! Zelf bestelde ik dan een grote voorraad waarna ik een besteltopic maakte.
Kan me nog herinneren dat je toen best wel veel besteltopics had en dat er soms dram was haha.
Eef
Haha ik heb nog steeds zo’n shirt! Draag het ook nog weleens zelfs. En ooohja die besteltopics @Solee wow ik was helemaal vergeten dat dat bestond
Heb ik nog steeds. Soms slaap ik erin en soms pak ik er 1 voor hardlopen (doe wel hempje eronder uiteraard)
Dit is zo ongeveer mijn standaard outfit.
Legging en zo’n groot shirt. Als ik echt wild doe is het eens een wit shirt in plaats van grijs…
Maar ja, mode en fashionable zijn mij volledig vreemd.
Wat was het ding hiermee dan? Kan het me niet herinneren.
Nou het is ook helemaal niet bijzonder, maar iedereen was idolaat van dit shirt rond 2009 denk ik. Was oprecht wel een chill shirt.
Edit: Inderdaad de Deep V van American Apparel @Lula
Ik heb ‘m ook maar ik slaap erin omdat ik de v-hals eigenlijk teveel van het goede vind
Ik heb een lang vest van Clockhouse en laatst zei een vriendin: Hè, heb je die toen gekocht omdat het een forumtrend was? Dus blijkbaar was er op EGF ook een lang Clockhouse vest on trend hoewel die hele trend langs me heen is gegaan.
Ook de basic shirts van COS heb ik ontdekt via egf, en jarenlang gedragen. Waren eigenlijk helemaal geen bijzondere shirts haha.
En jaren daarvoor die glitterballerina gedrochten. Ik heb ook nog zo’n circle necklace gekocht bij iemand.
Oh menn!! Ik ben sinds kort een FF-meelezer, superveel jeugdsentiment van vroeger toen ik rond mijn 15e op mijn puberkamer heeeel veel forumde. Heb dat toen een jaar of 15 niet meer gedaan en was het meeste vergeten, maar ik zie dit topic en dit linkje nu toevallig en ik herinner me dit opeens weer!
Het Pickleforum, wat grappig! Ik was nota bene Rose! Al weet ik nog steeds bar weinig van wat er daar gebeurde, ligt vast aan mijn mommybrain… maar toch, fantastisch dit, ik wou dat ik alles aan kon klikken… en ben ook heel benieuwd of Tinkerbell nog ergens rondvliegt