EGF Herinneringen

Ik vond anders jouw verhalen in dat ene topic (geen idee, was het wat je even kwijt wil?) anders ook geweldig. Vooral je verhaal over de invalidenwc in de Starbucks (?). Ik piste zowaar in mijn broek toen ik het las.

1 like

En hoe heette ook alweer die chick die haar hele zwangerschap had gelogen en haar posts altijd afsloot met liefs of xxx ofzo?

Liefs,

Lemongrab

4 likes

Mijn favoriet blijft dat verhaal van @Otzi haar moeder die 3x over een fiets reed en daarna riep “het is okay meneer mijn man heeft een fietsenwinkel!”

(Ik hoop dat dit otzi was want ik herinner me dit regelmatig in associatie met haar en ik vind het zo prachtig)

24 likes

Ahh thanks! :blush: Volgens mij was dat het random/grappige gebeurtenissen in je leven topic ofzo? haha. Ik weet het ook niet precies meer. En hahahaha ohhh omg ja! :rofl: Dat was zoooo genant. Echt ik stond bekant in mijn blote reet voor een volle starbucks toen, omdat die vrouw de deur zomaar open trok. Ze dacht dat er een invalide iemand op de grond was gevallen hahaha zo erg!

1 like

omg hoe irritant zou dat zijn als mensen dat gingen doen. godzijdank hebben we geen signatures.

5 likes

Ik had me eigenlijk net voorgenomen om deze erin te houden. Het bevalt me wel.

Liefs,

Lemongrab

33 likes

Ja dit was mijn moeder hahahaha :joy: Dit verhaal wordt ze nog regelmatig mee geconfronteerd door mijn zus en ik wanneer we het weer eens over haar slechte autorij-kunsten hebben

3 likes

je moeder is echt een icoon

5 likes

ik schrijf met potlood ‘officiele waarschuwing’ in mijn boekje

anyway ik benader het weer even van de technische kant, ik weet ook nog dat hearst een keer doorgaf dat systeembeheer een maandje met vakantie was :laughing:

11 likes

Thanks! hahaha dat is ze zeker :joy:. Ik kan een hele avond vullen met alleen maar alle verhalen die ik heb over mijn moeder hahaha serieus. Zo is ze ook een keer helemaal naar school gereden om mij af te zetten terwijl ik niet eens in de auto zat. Ik was even de auto uit gegaan om anders te gaan zitten. Zij reed vervolgens weg. Ik heb toen nog achter de auto aangerend terwijl ik met mijn arme zwaaide en ’ MAMA MAMA MAMA’ riep. Ze is gewoon helemaal naar school gereden zonder dat ze het door had. Het is een rit van maar liefst 20 minuten en ook heeft ze de hele weg daarheen tegen mij zitten praten :rofl: Toen ze eenmaal zag dat ik niet in de auto zat werd ze lijkbleek. Ik was inmiddels teruggelopen naar huis om mijn vader te vragen of hij me dan niet kon afzetten. Toen zei mijn vader:
’ Huh jij moet toch naar school?.
Ik:’ Ja’ .
Hij:’ Waar is je moeder dan?’ .
Ik:’ Zonder mij weggereden’.
Hij:’ Hoe is het godverdomme mogelijk’.
Terwijl mijn zus keihard begon te lachen boven. Vervolgens kwam mijn moeder nog naar school om te vragen wat er gebeurd was vanochtend
 Uhhh ja dat moet je niet aan mij vragen :joy:

128 likes

Echt jammer dat je zo moet gaan dreigen, getuigt van onnatuurlijk leiderschap. Ik had meer van je verwacht.

Liefs,

Lemongrab

26 likes

O ja Florentine! De rest van de tea ben ik vergeten, ik wil dit ff terughalen.

Liefs,

Lemongrab

3 likes

Oja, miskraam volgens mij inderdaad. Probeerde het terug te vinden in het internet archive maar lukte niet.

Dit pareltje kwam wel bovendrijven:

5 likes

Dat was claudiaan dacht ik.

Ohhhhhh wat is dit naar zeg. Gatver de gatver.

2 likes

Ohh daar heb ik mijn vriendje ontmoet :heart::heart::heart:

9 likes

Één van hen heeft wel de hoofdprijs gewonnen dus

10 likes

Hoe onthoud je godsnaam al die namen?!

Ik moet ook nog best vaak denken aan Marbella, vond haar echt een toffe forummer die altijd lekker tegen de heersende norm in ging, maar volgens mij is ze niet mee verhuisd of ze is super goed incognito (voor mij dan)

19 likes

Maar dan nog zie ik hier namen voorbij komen die gewoon niet in mijn collectieve geheugen zitten. Vind dat echt knap!