Haha jaaa ik heb nog een x met haar en nog een andere forummer gemeet, ongeveer 2 jaar geleden! soms vergeet ik dat helemaal
Ja vond haar ook leuk! Ben ook wel benieuwd wie Miep is en of Melk voor elk hier nog zit
Teveel moeite, ben er alweer klaar mee. Florentine had meer doorzettingsvermogen.
Niiiiet haha wat heerlijk, wat is zijn username? Zat hij ook op EGF toen? Ik heb ook nog een tijdje een account daar gehad lol
Jazeker, die deed nog mee met Lingo toch?
Oja Wafke! Ik zag haar nog weleens fietsen de afgelopen jaren.
Heb sowieso een veel te goed geheugen voor gezichten dus ik weet er nog best veel, heb nog steeds weleens dat ik ergens loop en dan denk ey dat is een forummer van 10+ jaar geleden. Maar dat ga ik niet zeggen want dat is weird. ‘Hoi jij hebt een foto gepost toen je 14 was en ik herken je van het internet!’
Als ik die hier neer zet ben ik single denk ik maar nee hij zat niet op egf toen en ik was daar ook best lang een serieus lid. Later hadden ze dit ook gedaan op girlscene en toen kwamen er ook telkens meisjes van girlscene daar mee posten (heel irritant)
Ohjaa Marbella, ik moet best vaak aan haar denken. Nog iemand contact met haar?
Ik moest opeens denken aan suzanne met de enorme borsten en de wenkbrauwen-want-ze-was-Spaans. Herinneren jullie haar nog? Ik heb altijd twijfel gehouden of zij nu echt was of niet. Volgens mij heb ik in de einddagen van ellegirl nog de Posts op haar account terug gelezen om het raadsel op te lossen maar ik kwam er niet volledig uit. Ik dacht soms dat ze wel nep moest zijn maar ik vond haar verder ook juist weer verdacht consistent in niet trollerige topics dus eigenlijk wil ik nog altijd verlossing.
Volgens mij was die super nep.
Florine/florentine sloot inderdaad altijd af met Liefs, Florine
Claudiaan had een heel leven en kinderen en doodgeboren kindje verzonnen. Inclusief huis in Miami. Volgens mij is zij door de mand gevallen omdat zij ook een “sterren” site had voor haar doodgeboren kindje, en daar op het forum hadden ze ontdekt dat zij niet “echt” was. Dat kwamen ze op EGF vertellen.
Klopt! En met dat meisje dat geen seks mocht voor het huwelijk, maar toch zwanger was geraakt. En toen ging ze alsnog trouwen.
En Oprah Windvrij (waarom weet ik dit nog…), daar was toen ook iets mee? Iets met de vader van dat kindje?
Oooh als 14 jarige vond ik Juliaars zo Cool, altijd heel fashionable en hip en ze was pas 20 ofZo?
Oh oeps dan heb ik per ongeluk 2 aparte dingen samengevoegd in 1 persoon
Ah ik dacht Amerika haha. Wow en dit is allemaal gewoon 10-15 jaar geleden… Ik had toen ook heel veel mensen op Hyves van EGF en er was ook een EGF hyves groep.
Moet bij het woord bakfiets aan de forummer bakfiets en de bakfietsmethode foto’s denken
Zat ook sinds 2005 op egf, 15 jarig forum jubileum heeuuuj
Wie herinnert zich nog Primavera? Ik was echt fan van haar, maar volgens mij was bijna iedereen dat op Style&Fashion.
En je had madam nogwat. Ze droeg altijd veel vintage dingen en is uiteindelijk ook de webwinkel FrouFrou’s gestart. (Mag ik dit zo openbaar posten?) Dat vond ik toen heel cool. Nu ik op die site kijk zie ik dat ze die webshop in 2008 is begonnen. Ik heb echt teveel tijd op het internet doorgebracht in mijn leven.
Jaaa ik vond haar ook zo cool. Volgens mij ging ze ook met haar vriend en kind toen naar Sziget. Ben zo benieuwd hoe het met haar is!
Ja, die primavera herinner ik me ook nog! En dat al die S&F-meisjes een mystylediary hadden.
Wie herinnert zich ClassyGirly (of zoiets) nog? Lange blonde vrouw, zij had ook een hele populaire stijl toen, met bijvoorbeeld die Tiffany Alana rokken:
Liefst met die lelijke Fornarina hakken eronder.