EGF Herinneringen

jaaaa haha

2 likes

Present :grin:

1 like

Yes ik ook

1 like

toch niet actief op scholieren.com in Lifestyle he?

2 likes

Jaa de foto’s van sugababes en post je zatte strakke dronken foto’s. Ohhh en was een grove moppen topic zo fout maar zó heerlijk.

2 likes

Ahahaha de pisfotos van Goshdamn

9 likes

Hahaha Jaaa :joy::joy:

1 like

Jeetje ik zit gewoon al vanaf 2003 op het forum. Voel me zo oud nu maar gewoon echt meer dan mn halve leven op het forum. Zoveel leuke dingen meegemaakt en zoveel leuke mensen leren kennen hahaha. Laf itt.

3 likes

Jaa echt wel, permanente ban haha

2 likes

Met @Lula is daar sowieso al niet zoveel voor nodig :joy:

1 like

Ter info: @Bergamot is geband until further notice vanwege uitdagen van een moderator.

24 likes

:joy::joy:

Ik herinner me wel de date verhalen over Sander van Campinglife en die ene van de lama’s, Bas Muijs die van vriendin naar vriendin hopte… Kreeg zo’n andere kijk op die mannen

11 likes

Ik wil eerst typen van wel, maar er is ook al sekstopic. Maar niet geschoten is altijd mis :sunglasses:

En Noëlle die met Ruud van gtst had als tiener maar nu zwanger is van Rik-zonder-nek van gtst en haar zus heeft nu met Ruud ofzo.

Heel apart allemaal

29 likes

Haha dit wou ik ook zeggen. Maar je ligt wel een beetje achter Leeuw, dat kind is al 1,5.

3 likes

Ik herinner me ineens heel vaag dat soort 50 shades of grey achtige verhaal met een dokter dat een forummer had verzonnen. Iedereen zat er toen helemaal van te smullen, maar het bleek toen dat dat hele verhaal nep was, en dat ze die hele romance met die dokter had verzonnen. Ik kan het me alleen echt maar heeeeeel vaag herinneren haha.

Ohh en ik herinner me ook ineens het ’ sletten / sletterige acties topic’ haha

9 likes

Jaaaaa zoey!

6 likes

oh dat verhaal inderdaad. Ik vond het stiekem wel erg leuk om te lezen.

1 like

Jaaaa! Zo heette ze idd! haha. Nu begint het weer een beetje terug te komen, ze had toch ook nog meer verhalen verzonnen uiteindelijk?

@Howth Ja klopt! Ik vond het ook altijd wel leuk om te lezen, ook al herinner ik me er nu echt geen zak van hahaha :joy:

1 like