Nee er is toen best nog wat ruzie geweest over de organisatie van secret santa. Zij voelde zich niet prettig over de manier waarop ze toen is benaderd en is toen helemaal gestopt, ook niet meeverhuisd dus
Kijkt iemand naar het programma ‘Over mijn lijk’? De vriendin van Jeroen, Esmee, zat zij vroeger op het forum? Ze komt mij zo bekend voor…
ik zit al eeuwen op het forum maar ze komt mij niet bekend voor.
Zij heette toch iets van: “piano&I?
Dit weet ik nog. Zo kwam ik erachter dat een klasgenootje van mij ook op het forum zat
Ze postte over een andere klasgenoot van ons welke daten met een telg van de bloedrijke C&A familie.
Ik heb dat topic echt weer nodig in mijn leven
Ik moest vannacht ineens denken aan het ‘show je vriendje’ topic. Niet dat ik die heb, maar oké
hahaha en de ‘’ wie vind je het leukst en minst leuk van het forum’’ topics die altijd uitliepen op ruzie.
Maar toch missen we ze allemaal!
mis voornamelijk de br33z4h topics.
deze meid was favoriet.
9 vd 10 keer dat ik niet kon slapen was het om 3:55 en ging dat stomme ding offline. Vond t elke keer weer spannend of het uberhaupt nog weer online ging komen, zo’n brak geheel.
Hierdoor herinner ik me ineens Kissie de Zweedse blogger weer, daar was ook zo’n fascinatie voor!
ging altijd sugababes en superdudes afstruinen om de mooiste exemplaren eruit te vissen.
wow ja zij was toen de influencer van nu
Als ik geen mod was, opende ik stiekem een topic als ik zou weten dat @Nescio lag te tukken.
maar zij is veranderd!
Ik ook maar kan t niet vinden helaas ♀
Ow may gawd… Zij heeft ook een Youtube kanaal https://www.youtube.com/channel/UCQaE17VGhJfi2MYaUhweeTg
Totaal offtopic maar zijn er hier ook oud-EGF-ers die ook op het forum van scholieren.com zaten?