EGF Herinneringen

Ik krijg deze melding als ik op de link klik haha

@hierboven: ik heb weleens op die dikke duim gedrukt in een chat met m’n ex. Sowieso was het al 10 jaar uit en zagen/spraken we elkaar bijna nooit. De vorige keer dat ik hem sprak was in 2013 en in 2014 drukte ik ineens op die duim :sob:

2 likes

Welke? :stuck_out_tongue:

2 likes

Omg was zij onder ons? Love Maradonnie.

Ah nee ik denk niet dat ze hier nog zit, volgens mij is ze op een gegeven moment van EGF verdwenen. Heb haar nog een keer gezien op een meeting haha. Echt tien jaar geleden ofzo.

Yes een medefan :partying_face:

1 like

Hahaha ik heb zn kookboek gekocht

2 likes

Die heb ik ook. Valt me niet tegen haha

@monkeyslut Loïs schreef toch ook altijd van die heftige (maar wel mooie) lange verhalen in het verhalentopic op EGF? Zij inspireerde mij echt dat ze zo jong al zo bezig was met een boek incl plot enz…

Denk niet dat Lois het fijn vindt als hier foto’s van haar rond gaan (al dan niet via pb). Wij ook niet trouwens.

3 likes

Ik denk dat je de goede persoon in je hoofd hebt ja

@Hippe_kikker en jij niet denk ik

1 like

ja die ja en ik weet welke verhalen :rofl:

2 likes

@Otzi was jij dit niet?

1 like

Hahaha ik denk het wel, maar ik weet het niet zeker, omdat het bij mij niet om een ex ging, maar om een reünie :joy: Maar voor de rest klinkt het wel heeeel erg similar haha

10 likes

Hahaha nee deze was het niet, maar ook heel leuk :joy:

1 like

Ik herinner me ook ineens rainxbeau ofz. Zij maakte toch altijd topics met zelfgemaakte foto’s etc? Aan ‘t begin was iedereen daar fan van maar na een tijdje werden mensen daar gek van ofz.

2 likes

Dat geloof ik gelijk! Vond haar foto’s toen ook al heel leuk om te zien.

1 like

Ooh heeft ze Instagram? Ik ben heel benieuwd!

Gierige Gerda was vanmorgen op de radio! Over deals met Black Friday, zij zat natuurlijk ook altijd op het EGF.

3 likes
5 likes

Volgens mij is ze niet meeverhuisd!