EGF Herinneringen

Doet echt pijn aan mijn ogen haha

2 likes

Ja en toen er nieuwe fora gebouwd werden: HET WORDT WEL ROZE TOCH?! :rofl:

18 likes

En we weten allemaal hoe dat geƫindigd is.

7 likes

Intussen chill ik ā€˜m met het forum in Dark Theme :eyes:

18 likes

Ik deed even heel erg mn best om het me te herinneren maar toen realiseerde ik me dat ik onder een hele andere naam op dat forum zat dus ik was het helemaal niet :joy:

3 likes

Ik kan me de mobiele versie van het forum van toen ook helemaal niet herinneren? Was die er Ć¼berhaupt?

Donā€™t worry! Mas heeft printscreens!

5 likes

Ohja Beitjuh. Zal die nog steeds met die euh bijzondere blik in dr lens gluren?

Ojaaa die serie was volgens mij hier gepost want ik heb daar toen ook een stukje van gezien. Laten we het inderdaad maar bijzonder noemen.
Hoe oud zou dat zoontje van malukunona nu zijn, 18 ofzo?

Oooh wie was jij dan vroeger?

Ah nee zegt me niks! Maar grappig dat je een relatie hebt gehad met Kasper haha

Jamaica!

2 likes

Is dat de foto van toen Cynthia ruzie had met haar buurmeisje?

1 like

Jaa dat was ik haha, ik heb dit nog wel op mijn computer geloof ik!

2 likes

Geen idee of iemand zich dit kan herinneren, ik weet niet eens zeker dat t op egf was of hier of, god forbid, womantalk. Ik ben op zoek naar het verhaal wat iemand vertelde dat zij op Facebook opeens een duimpje (zoā€™n hele grote emoticon) van haar ex in een chat kreeg. Want dat duimpje zit naast de enter ofzo en als je dan chats terugleest dan druk je perongeluk op dat duimpje en komt zoā€™n enorm duimpje in beeld. En toen had ze dus die chat open en toen drukte ze ooook perongeluk op dat duimpje. Het was zoā€™n hilarisch verhaal en ze zei iets van: DAT FUCKING DUIMPJE.

Weet iemand waar ik het over heb?

13 likes

Geen idee maar respect dat je Womentalk durft te noemen hier.

22 likes

Geen idee maar ik ben erg benieuwd.

1 like

Ja ik kan me dat herinneren! En volgens mij kwamen er daarna verhalen van anderen die dit ook hadden meegemaakt.
Ik weet niet meer wie dat was trouwens

1 like

Ik kan het me herinneren dus het was sowieso egf.

1 like

Gelukkig hebben we ook nog trouwe fans.

1 like