Ik weet nog wel dat ik bij die aankondiging dacht ‘ah ook wel chill, nu ga ik echt veel tijd over houden voor andere dingen’
Hahahah ja ik dach ‘nu ga ik echt iets met mijn leven doen.’
Who was I kidding
Ik vind vooral die 29 dagen leestijd zo confronterend. Ik heb ook 29 hele dagen hier gelezen. Ik had verdorie Russisch kunnen leren in die tijd.
Ik dacht vooral, ben ik na jaren mee lezen eindelijk gaan mee posten en weg forum
Waar kan ik mijn statistieken zien?
via je avatar! en dan op je naam klikken
Hahaha, ja ik schrik er ook altijd een beetje van en dan denk ik: ik moet echt een hobby zoeken.
Ik probeer al te minderen sinds ik een baby heb, maar nu slaapt ie bvb en dan wilde ik eigenlijk de was vouwen, maar niet dus, die ligt naast me.
Ik lach gewoon alweer
Als ik ergens “het is gebeurd” lees kan ik alleen maar aan de spies denken
Dat én andersom heb ik het ook.
Lees ik ergens ‘spies’, komen direct de woorden ‘het is gebeurd’ bij me op
Op de van Wou zit een restaurant dat ‘Spies’ heet en iedere keer als ik er langs fiets moet ik lachen. Ik vind dat we daar een keer een forummeet moeten doen.
Ik kan hier om blijven lachen… ‘alvast bedankt’.
Oh dat weet ik ook nog! Maar ze had x minuten gratis winkelen gewonnen toch, geen overnachting?
Of bedoel jij iets anders? Dat meisje dat gratis mocht winkelen had zooooveel meegenomen. Ik heb dat topic heel vaak bekeken haha.
Die weet ik ook nog! Was dat niet bij de H&M en dan een speciale collectie ofzo? Ik weet nog dat ze echt een heel lang artikel had geschreven met d’r plan en dan ook de precieze uitvoering, wat ze wilde meenemen, etc.
Ik denk dat dat een andere is dan de overnachting!
Ik heb op een oude harde schijf zojuist een printscreen gevonden van Betty’s confession. Dat geschokte gevoel komt weer helemaal terug bij mij als ik het lees, hahaha
Wow ja Onur dat is lang geleden! Kan me nog alle foto’s goed herinneren. Hoe is hij ooit gespreksonderwerp op het EGF geworden eigenlijk?
https://www.instagram.com/corymkennedy/?hl=nl
Cory Kennedy ook niet te vergeten, het stijlicoon in 2000.
Ik had die post dat ze zichzelf ontmaskerde door via het verkeerde account te reageren totaal gemist. Volgende dag ging ik bijlezen en waren er zoveel posts gewist😭
Wow deze kleuren, verschrikkelijk
Was al helemaal vergeten dat het zo was