EGF Herinneringen

Die twee bij elkaar kan ik me nu echt ook niet voorstellen :joy:

2 likes

En iemand had hier toch ook weer ook een variatie op gemaakt waarbij Mascha’s hoofd op dat van Anna gefotoshopt was?

1 like

Omg ik ging speciaal deze video opzoeken en is sowieso een parel:

24 likes

Wow wat ziet Anna hier er anders uit! Denk dat het door haar make-up komt :thinking:

Haha ik keek heel snel naar de foto hierboven en dacht dat je op de persoon rechts doelde (Mascha waarschijnlijk)

3 likes

Dit is geen herinnering maar ik zag net het volgende filmpje:

Dit waren wij op het moment dat Hearst de stekker uit EGF trok. :cry:

15 likes

Toen je nog niet wist dat alles beter zou worden :sunglasses::wink:

5 likes

Hahaha ohhh het was echt hilarisch toen we nog steeds in de lucht waren op het afgesproken tijdstip :joy::joy::joy:

10 likes

Nou ik vond dat zeer STRESSVOL

15 likes

Toen dacht ik echt dat het een grap was en dat EGF misschien nog zou doorbestaan

4 likes

Ik dacht sowieso eerst dat het een grap was omdat een of andere member die er daarvoor nooit was ineens zei “Ja het gaat stoppen”. Zonder reden of wat dan ook. Vond dat zo vaag toen :joy:

8 likes

Ja en zij was ‘van hoofdkantoor’

2 likes

Oja, dat was zo raar! Zelfs de mods wisten van niks!

Ik kan me alleen haar naam niet meer herinneren maar wel dat ik echt dacht “ga weg”. En toen kwam er een of andere iter toch die zei dat het door AVG was. Of was dat een moderator die dat zei voor de iter. Hoe dan ook, zo fucking raar ging dat toen.

Haar naam was iets van yougotpunked of iets in die richting. :sweat_smile:

10 likes

Hahahaha ojaa mijn god

Ik vond het zo grappig dat de eerste reactie daarop was “Wie ben jij eigenlijk?”

13 likes

En toen ook nog die zogenaamde belofte dat ze linkjes zouden plaatsen naar de twee fora. Nooit gebeurd natuurlijk.

4 likes

Wat vonden jullie schokkender?

• De aankondiging van de Brexit
  • De aankondiging van het sluiten van EGF

0 stemmers

2 likes

Hmm eigenlijk wel EGF want die zag ik ecjt niet aankomen, Brexit wel.
Maar de EGF-deal ging sneller dan 3 years and counting dus eind goed al goed (maar niet voor het VK)

5 likes