EGF Herinneringen

haha ik heb daar heeeel lang geleden een screenshot van gemaakt ja, kan me de context niet meer herinneren maar kan vast zo’n soort bericht zijn geweest, volgens mij nog nooit zo veel likes gehad :sweat_smile:.

heb even op mijn laptop gezocht maar kan het niet meer vinden helaas. maar iemand anders heeft die vast wel bewaard want hij werd later vaker gebruikt! volgens mij is er later ook een gifje van ontstaan

1 like

@Enthusiasm volgens mij was dat van zo’n video waarin er vragen aan haar gesteld werden terwijl ze door haar huis liep (door een of ander online platform gejat van 73 questions van Vogue). Er waren meer video’s van, ook met Debbie weet ik nog.
Een tijdje geleden heb ik die video’s proberen te vinden, omdat ik ze graag nog eens wilde kijken, maar volgens mij staan ze niet meer online, ik weet ook niet meer van welk platform het was.
En het gifje is volgens mij ook niet meer te vinden!

ja klopt ik weet precies wat voor soort video het was! vond het zó droog hoe zij daar in de deuropening stond

2 likes

OMG was die post van jou?! HELD!!!

1 like

52 likes

Jaaaaaaaaa thanks! Ik jank weer :joy::joy::joy:

1 like

tumblr_nnwbtoHWXl1sdxuwmo1_400
Jaa hoor

25 likes

Whahahaha!

Haha Gregor doet even onze blik na wanneer:

Mascha één keer per jaar … doet
Mascha al sinds de oertijd fan is van …

5 likes

Deze mogen ook nooit vergeten worden
BjFRWGsVzK21q

Ux7LsA

output_L99nHw

20 likes

Die eerste is zo naaaaaaar

3 likes

Hahaha mijn lievelingsfoto

31 likes

Dat was “MARTINE was TE LAAT”, maar “IK was OP TIJD” hoorde er ook bij :neutral_face:

12 likes

image

@Roguee kon alleen deze vinden. The shade.

18 likes

Die vriendschap lijkt ook nogal voorbij of niet?

1 like

Who knows! Ik kijk alleen nog maar plantenhauls op Youtube :woman_shrugging:t4:

4 likes

shit ja dat was zo’n gekke gif die ooit op egf stond, alsof anna van de klif werd geduwd #cliffhanger

1 like

haha JA, zo random

Ik heb nog meer gifjes van alle bloggers hahaha, maar ik wil jullie niet volspammen met mijn collectie

11 likes

Jawel jawel!

5 likes