Die in de laatste paar minuten van het EGF nog ff lekker een ban kreeg
Huh? Maar trollercoasters was toch al geband?
Ik vond t ook leuk. En last minute biechten enzo. En is er ooit nog uitgekomen welke blinde presentatrice coke kocht met haar kindje op haar arm?
Nee volgens mij niet? Of ik heb het verkeerde account voor me, kan ook. En volgens mij had quantum dat account ook al eerder ergens ontmaskert.
Dr was op t laatste moment nog 1 van die accounts ofzo heel appart
Ja klopt, er was ineens 1 account dat ook van haar leek te zijn maar niet was geband. Peddington geloof ik?
Oohjaa die had zon verhaal van dat er accounts waren gebanned die er volgens haar niks mee te maken hadden.
Ja en die mensen die opkwamen voor die trol want “wat als mensen nou toevallig hetzelfde IP-adres hadden” ja joe ik heb die persoon weken in de gaten gehouden, als het geen maanden waren.
Hadden jullie haar al op jullie vizier voordat Quantum haar ontmaskerde? Haha 15 accounts ook echt hè. Moet er nog om lachen.
Vgm was diegene ook al vanaf het begin van egf aan het trollen.
Het was wel echt een toegewijde trol.
Ja vond ik ook op een bijzondere manier wel bewonderenswaardig. Ik heb al moeite om een taak af te maken en niet af te raffelen. Was wel een niveau van toewijding waar ik waarschijnlijk nooit aan ga komen.
Zou ze het op haar cv hebben staan?
Misschien werkte ze voor Dotan.
Dotan zelf dus
Ze had een account genaamd de paus en daarmee biechte ze dat ze nu pas snapte waarvoor de wc borstel was.
Deels zal ze wel als haarzelf mee hebben gepost zeker omdat ze er zo lang al zat. Maar denk ook vaak dat ze ons zat te fucken.
Ja al best wel een tijd!
Ze was niet blind toch? Of wel? Dat had ik gemist dan.
Autocorrect; bedoelde blond inderdaad, sorry!
Hahah shit dat had ik zelf ook kunnen snappen🤣
Ik heb gezocht maar kan het niet meer vinden… Wie weet nog die hele oude foto/gif van Cynthia die de deur op een kier open doet? Iemand plaatste dat ooit in een discussie over of Cynt nu wel of niet mee las op EGF met de legendarische zin ‘ik hoorde mijn naaaaam?’