Maar wat zie jij dan? Want ik zie nergens knoppen om te delen. Alleen een link die ik kan kopiëren.
Als ik op dat kettingje klik naast het hartje krijg ik dit te zien. En met 1 druk kan je dus perongeluk het via WhatsApp delen. Heb dat zelf ook wel eens gehad en nu ben ik idd ook bang dat ik een genante post of zoiets deel
Hahah pff opslaan in drive, je kan gewoon heel het forum back uppen
Hahaha wauw, niet eens aan gedacht. * evil laugh *
Ja die delen knop vind ik ook gevaarlijk hier! Maar inmiddels wel iets meer aan gewend geraakt dan eerst (toen ik bijna elke keer als ik iets likete erop drukte)
Haha ja die knoppen dus
Kan dat niet uit? Als je iets wil delen met je kliekje kun je toch ook gewoon een screenshot sturen?
Mijn favoriete forummoment was toen Mascha die Josh V jurkjes had en iedereen daar heeeeelemaal op los ging. En toen Jamie Li 1 seconde kritiek kreeg na wekenlang kontlikkerij en daar meteen twee instapost en een blogartikel aan wijdde over hoe zuur EGF was
Hahaha mijn goodbye kaaaytje heeft toen haar blog gehaald
Ik vond het einde van EGF echt chill, dat iedereen samen in 1 topic zat, zonder haat en iedereen vond elkaar ineens leuk <3 never forget
Volgens mij heeft het overgrote deel van het forum dat heel anders ervaren…
Love deze man
Ik weet niet of je mee gekregen hebt dat er 2 nieuwe forums gemaakt werden. Dat was wel even een ding
Ik vond alle drama ook wel leuk.
Is het roze forum al klaar?
Ja alle drama was wel vermakelijk. Ik wist niet dat mensen zo in paniek konden raken om iets als een forum. Daar heb ik hartelijk om gelachen. Maar laten we niet doen alsof het een en al liefde was.
Ik heb het dan ook over het laatste uurtje op EGF, met zijn allen in 1 topic.
Zelfs toen werd ik aangevallen door trollercoaster hahaha. #neverforget.
Oh
Nouja, ik werd ineens aardig gevonden na al die jaren. Denk dat ik maar gewoon voor mezelf moet spreken dan.