EGF Herinneringen

Nog best wel, veel komkommerstrips op instagram. Komt vast omdat het bijna weer komkommertijd is.

Scene queens vond ik trouwens ook wel een forum ding. Dat zag je nooit echt op straat maar op het forum was het overal

1 like

Ik moet hier elke keer weer om lachen, dat filmpje was zo grappig.

27 likes

Hele late reactie maar ik moet er nu opeens aan denken.

De extreme hate voor victimedelamode van @juuldie en mijzelf. Waarom weet ik niet meer precies, wel dat iedereen haar verder cool vond. Ze deed een beetje denigrerend ofzo.

Ik had altijd ruzie met Kars, dus ging ik met hem msn’en en webcammen (???) en hij had een heel knappe vriend naast hem zitten dus ik vond het wel leuk, maar toen wilde kars meeten en dat wilde ik niet.

Later is hij nog een keer langs gekomen in die vermist-berichten. Volgens mij was dat op het forum toen ook een ding.

6 likes

Haha precies dit allemaal inderdaad!

Ik moet opeens even denken aan dat meisje die zo keto enthousiast was op EGF en zelf ook youtube filmpjes maakte daarover? Heb het gevoel dat ze vaak ook akkefietjes/discussies/ruzietjes op het forum had. Hoe heet zij ook alweer??

Kaya Quintana?

1 like

Jaaaaa die bedoel ik!!!

@Monstertruck nee niet Jeg, wel ook keto enthousiast ja, maar ik bedoelde inderdaad Kaya

Tnx!!!

2 likes

Die had geen youtube. Kaya denk ik

Over jeg gesproken, waar is die meit gebleven :fearful:

Ze was nog wel mee naar dit forum maar heb haar al heel lang niet gezien meer idd.

Jammer

When the shit hits the fence, never forget.

24 likes

Niet bij mij, maar had altijd wel het gevoel dat ze veel fans had op het forum.

1 like

Ja, op S&F wel. Maar whatever/music was een andere wereld.

2 likes

Haha thanks voor de opheldering. Ja ik was wel echt een whateverer.

2 likes

Ik zag dit topic voorbij komen en ik moet ineens denken aan de keer dat een jongen die ik leuk vond me grappig vond dankzij egf.
We waren aan het sms’en en konden niet afspreken ofzo en toen stuurde ik ‘helaas pindabaas’, van Onur. Hij vond me toen heel scherp etc. hahaha

13 likes

Ja ik vind het ook jammer dat ze weg is, vond het altijd leuk om iets van haar te lezen!

Jaa same! Zij was/is leuk!

Niet meer op het forum geloof ik, ik volg haar nog op insta

de Facebook recommend button never forget :thumbsup:

33 likes

Ondertussen heb ik hier al 400x met m’n dikke vingers op de deel knop geklikt en heb ik willekeurige posts geprobeerd te delen via WhatsApp. Enige voordeel dat het wel steeds bijna per ongeluk gedeelt wordt met iemand die hier ook zit maar ooit komt er een dag dat ik een post uit het sekstopic per ongeluk probeer te delen met m’n vader

24 likes