O, weet niet of ik de ‘goede’ had maar zal voor de zekerheid even m’n post verwijderen
Jaaa klopt!
Is ook mooi meisje hoor
Haha ik heb dit wel een keer echt mee gemaakt toen ik een net verbouwde AH aan het vullen was. Liep een groepje scholieren de winkel in en pakten blikjes en stonden toen bij de kassas in de buurt echt zo te kijken van huhhh er is niemand
Ik vind het ook hilarisch dat er een topic was “post een foto van leuke jongens die je kent”. Volgens mij wist 9/10 van die jongens niet dat ze met hun kop op het forum stonden.
Ik blijf het toch gek vinden dat hij dan nu een relatie heeft met haar zus haha
Ja en ook ‘knappe meisjes die je kent’.
En dan deze situatie 100 keer:
Forummer A: mijn vriendinnetje is zoo mooi plaatst foto van twee meisjes
Forummer B: Ik vind het meisje links ook heel knap.
Forummer A: Oh hihihihi dat ben ik!
Hahahaha ja exact. Het was gewoon ordinair vissen naar een compliment.
Ik moet nog vaak aan deze denken:
Vooral dat ‘helemaal gillend en huilend’ hahahahahahaha dat zou ik ook doen met een drol achter me aan
Is bij ons ook gebeurd! Wij waren een dag dicht ivm verbouwing en hadden voor de opening twee vrachtwagens staan en over het parkeerterrein 10 borden neergezet met dat we dicht waren.
Daarnaast ook nog het parkeerterrein afgesloten dmv dranghekken met een bord dat we dicht waren …
En dan toch nog gewoon je boodschappen komen doen…
Ik lig hier nu in bed zo hard om te lachen dat m’n huisgenootje kwam vragen wat er aan de hand was
En was ook een forummer die een verhaal had over haar broer, iets van dat zijn vriendinnetje het had uitgemaakt of dat hij gewoon niemand kon vinden, in ieder geval was hij single. Ze had toen een foto van hem gedeeld en zijn MSN, en volgens mij heeft toen het halve forum met hem lopen MSN’en. Ik weet zijn naam niet meer maar hij had (donker)blond haar en blauwe ogen.
Hahaha dan weet ik precies wie dit is Heb die hele gast niet meegemaakt op efg maar ken hem van feestjes
hahahahahhaha
Ik herinner me ook een meisje, Shanna, zij postte bijna dagelijks een selfie haha
Ik wou dat ik hieraan had gedacht voor ik You ging kijken, die serie zou echt 1000x beter zijn als je in je achterhoofd houdt dat die kerel een konijn is.
Die avatar heb ik zo lang gehouden omdat ik zo bang was dat ik die nacht zou vergeten. Uiteindelijk bleek het zo onvergetelijk dat ik bij praktisch elke domme komkommergrap nog aan je moet denken
De bloggers en youtube-topics waren ook echt heel leuk
Haha kom je vaak domme komkommergrappen tegen dan?
S&F hypes:
De H&M hartjesketting, Chanel ketting, Tiffany Alana rokken, chandelier oorbellen, Primp konijntjes trui, Fornarina Courtney pumps.
Ik kan met trots zeggen dat ik deze verzameling lelijkheid aan me voorbij heb laten gaan destijds.