EGF Herinneringen

oja zo heetten ze ja!! en dan had je ook mystylediary dacht ik dat het heette, daar kon ik ook de hele dag op zitten kijken, ik dacht er wel meerdere egf’ers daar een account hadden!!

wat grappig dat ze bij jou op de middelbare school zaten. Ik vroeg me altijd af of ze die kleding alleen voor de foto droegen of ook echt in het dagelijks leven

1 like

ze waren allebei blond (en halflange krullen dacht ik) en droegen best wel veel vintage style dingen, dat was toen (voor mijn gevoel) echt héeeelemaal upcoming en hip.

ook heel veel dingen in de taille, met een tailleriem.
ze hadden ook wel wat meer beetje edgy stijl, wat stoerder maar soms ook juist weer heel tuttig.

ik zie echt zo nog allemaal outfits voor me, maar sowieso nooit iets van opgeslagen :pensive:

3 likes

Ehm dat weet ik eigenlijk niet meer! Ik kwam ze niet zo vaak tegen, zij zaten in de bovenbouw en ik in de onderbouw.

Ik zat op school met treasurecase. Op EGF werd ze best gehaat maar in ‘t echt was het eigenlijk een prima mens.

3 likes

Hahahahaah ohjaa vond ik ook een mooi verhaal. Maar was dua nep? Hmm had wel zon gevoel maar ik zag t zo voor me.

Oooh ja dat weet ik nog! Ik vond haar ook altijd heel leuk alleen zij kreeg altijd heel veel complimenten over haar uiterlijk en toen had ze toch een keer zo’n compliment in haar handtekening gezet en toen keerde echt het hele forum zich tegen haar. Ik kan me iets herinneren over een hertje?

Dat was zij toch? En hetzelfde verhaal met die bruna ofzo.

1 like

Nee IJskoningin is die ene die een relatie heeft met Rik van Gtst

7 likes

Nee!

Treasurecase heette xxx

1 like

En vroeger met Noud van GTST :stuck_out_tongue: (ik was altijd verliefd op Kruimeltje vroeger dus was zo jaloerssss)

1 like

Ik was het niet maar weet redelijk zeker dat het wel kon.

Ik woon heel dicht bij de Appie en ze hebben grote glazen ruiten en toen ze aan het eind van hun verbouwing waren vorige maand zag ik echt al producten in de schappen liggen. Bijvoorbeeld geen onverpakte verse groenten en fruit, maar wel verpakte boodschappen

2 likes

Was het niet @Hyde ?

Of er was ook iemand die appels afwoog, de sticker erop plakte (dat moest “vroeger”) en daarna extra appels in de zak deed. Ik weet nog wel wie het was en volgens mij zit ze hier ook haha

1 like

Was dat niet dat diegene appels van een andere soort aantikte bij de weegschaal en dan de duurdere appels meenam? Iedereen werd helemaal loco toen.

9 likes

Aah maar ik weet ook nog dat ze er later zelf over postte dat ze 't rot vond er zo vaak aan herinnerd te worden :frowning: ik snap wel dat het genoemd want sommige dingen blijven nu eenmaal hangen maar als je aan de andere kant zit is 't niet altijd leuk, heb ik zelf helaas ook ervaring mee. Het is ook al echt lang geleden namelijk

1 like

Ik had het verhaal zo onthouden (of ik haal verhalen door elkaar):
Ze liep met haar boodschappentas erheen, maar het bleek een kantoor te zijn van die winkel en geen supermarkt.

Nee, dat was weer een ander verhaal.
Dat verhaal van die bouwvakkers staat me echt nog levendig bij, omdat ik het zo’n goed verhaal vond, dus vind het stom dat het nu nep blijkt te zijn :frowning:

2 likes

Ohh die heb ik gemist dan:( Wel een mooi verhaal, jammer dat het nep is haha

Haha ik wilde letterlijk hetzelfde posten. 2 maanden geleden appie open gegaan en 1/2 dagen vooraf was ik ook al bijna naar binnen gelopen omdat alle schappen gevuld waren en het er open uitzag. Maar toen waren ze toch achterin nog wat aan het verbouwen ofzo.

oh en ik heb ook wel eens kiwi gold als kiwi green aangeslagen. tja, dat is dan een beetje het kind in mij ofzo, kijken of dat kan terwijl het prijsverschil totaal niet boeiend is haha. Andersom doe ik het met tomaten altijd fout, die lijken ook allemaal op elkaar.

Oooooh dat kan ook het verhaal geweest zijn. Zij vond het niet stelen, maar vele anderen wel.

1 like

Wilde daarom haar naam ook niet noemen.

2 likes

Hier in Drenthe doen we dat nog steeds bij meerdere winkels; stickertjes plakken😁

1 like