Een random fact over jezelf

Handig

Ik vind vlinders eng

4 likes

Ik ook :joy: Maar wel per ongeluk. Geen idee waarom.

1 like

Ik heb dit met gingerbeer!
Vervelend want ik vind het wel heel lekker

Ja ik ook wel! Het gaat meestal onbewust, tot dat ik het realiseer, en dan denk van: “Waarom blaas ik op ijs?”

1 like

Ik moet niezen als ik rijstewafels eet

2 likes

Ik kan bijna alle westerse instrumenten bespelen :flushed:

22 likes

Ik heb op heel random momenten ineens een visioen van dat ik heel hard val. Dan loop ik ergens en zie ik plots voor me dat ik misstap of struikel en ter aarde stort. Dan moet ik die gedachte echt van me af schudden.

3 likes

Ik had best vaak nachtmerries over dat m’n tanden eruit vielen of afbraken dat ik ooit een schatting heb aangevraagd hoe veel het kost om een goed kunstgebit te krijgen en hoe veel vergoed word. Daar heb ik genoeg geld voor, en sindsdien heb ik geen nachtmerries meer erover en als ik dat wel heb dan ga ik in m’n droom gewoon naar de tandarts voor een kunstgebit

5 likes

Ahh ik herken dit zo erg! Heb dit vooral als ik snel een trap afloop, ben dan vaak bang dat ik val en mijn enkel breek.

Dit is een bekende droom/nachtmerrie! Ik heb hem ook heel vaak gehad. Als je erin gelooft duidt het op stress oid.

Haha ik ben nu nog steeds gestresst maar droom gelukkig niet meer over dat mn tanden uitvallen :stuck_out_tongue:

Elke dag van de week heeft een andere kleur in mijn hoofd. Maandag is rood, dinsdag blauw, woensdag oranje, donderdag geel en vrijdag grijs. Zaterdag en zondag zijn een soort vaag roze.

9 likes

Dit heb ik ook, maar dan met ietsje andere kleuren. Woensdag is bij mij geel en donderdag groen :joy: vrijdag heeft niet echt een kleur denk ik, en zaterdag en zondag grijs. Maar bij mij zijn dit de kleuren die in de kleuterschool werden gebruikt om de dagen van de week te leren!

2 likes

haha bij mij is het
geel-wit-roze-oranje-groen-rood-blauw

2 likes

Dat heet synesthesie

Je hersenhelften werken dan net even anders met elkaar. Cijfers en woorden in kleur zien.
Kan erfelijk zijn. Ik, mijn zus en nicht hebben dat ook.

3 likes

Die droom heb ik ook heel vaak gehad! Eerst zeker 1 x per maand, maar als ik er nu over na denk echt al tijden niet meer.

Hee dit heb ik ook! Ofja, op mijn linker ‘wijsteen’ zelf eigenlijk. Mijn moeder zegt altijd dat dat mijn sexy teen is :sweat_smile:

Mijn voortanden staan niet precies in het midden. Het is niet zo erg als bij Tom Cruise overigens.

2 likes

@Pantalones

2 likes

Ik vind kipfilet met poedersuiker heel lekker

3 likes