Een random fact over jezelf

Hoe ben je daar ooit achter gekomen? :smiley:

1 like

:joy::joy: Ben meteen foto van Tom Cruise gaan opzoeken. Heb dat echt nooit door gehad!

Tijdens een wild gourmetmoment. Pannenkoekje op de plaat, kipfiletje op het bord en toen ontstond er wat verwarring op het bord :upside_down_face:

4 likes

Ik heb als ik lach aan 1 kant 1 kuiltje en aan de andere kant 2 :yum:

Ik ook!!! Maar mijn ene kuiltje zit echt midden op mijn wang, onder mijn oog. En bij jou?

Bij mij zitten de eerste kuiltjes daar waar ze horen als je lacht, naast je mond zegmaar en die tweede zit dan aan 1 kant een cm meer naar Mn oren toe.

Beetje lastig uitleggen haha

Ik drink nooit het laatste laagje uit een fles(je) drinken, het lukt me gewoon niet. Dat vind ik dan niet meer lekker ofzo. Mijn vriend ergert zich hier echt kapot aan haha.

1 like

Ik heb hetzelfde. Maar het onderste laagje smaakt ook gewoon echt minder lekker!

1 like

Yes een medestander! Ga dit gelijk aan mn vriend laten lezen hahaha

1 like

Hahaha love it. Een vroegere vriendin van me dronk het onderste laagje ook nooit, omdat ze geloofde dat al je spuug zich daar ophoopte hahaha

1 like

Hahahahha oh bah!

Ik geloof niet in monogamie maar heb al wel 5,5 jaar een vaste relatie waar ik gelukkig mee ben…

3 likes

Ik heb oogruis ( snow vision) al vanaf mijn geboorte

1 like

Ik merk het niet, ben het zo gewend dat ik het niet meer zie , maar als ik er op ga letten is het wel storend

2 likes

Ik weet het ook pas sinds een aantal jaar… dacht altijd dat iedereen het had totdat ik er een keer over begon en iedereen me aankeek alsof ik van mars kwam.

1 like

Ik ook! Dacht dat iedereen dat had. Ben weleens raar aangekeken toen ik het had over ‘luchtbelletjes’, want zo ziet het er voor mij uit.

1 like

Hm interessant! Puur uit interesse, is het dan nog niet ter sprake gekomen in je huidige relatie of denk je dat je het niet zou willen op het moment?

Ik eet met men mes en vork in de verkeerde hand

2 likes

Nog niet echt te sprake gekomen of behoefte aan gehad, merk dat ik nu wel begin te neigen naar een open relatie maar vind dat lastig aan te kaarten en de nood is ook nog niet zo heel hoog!

Lief dat je reageert :slight_smile:

De tenen aan mijn linkervoet kan ik niet/amper buigen.

1 like