Een random fact over jezelf

Leuk om te weten! Grappig is dat ik als ik m’n wenkbrauwen laat doen bij een salon (waxen/threading) dat ik het dan niet heb.

Dat heb ik als ik een puistje onder mn neus/op mn neusvleugel uitknijp

3 likes

Ik moet janken als ik zielige dieren op tv zie. Maar niet bij zielige kinderen.

13 likes

Ik moet huilen bij heel veel films. Maar in het echt niet om zielige dingen. Maar dus wel bij bijv. Big Hero 6 :joy:

2 likes

Dit heb ik ook! Als een dier in een film doodgaat moet ik keihard janken (meestal durf ik dat soort films niet eens te kijken), maar als een mens doodgaat kijk ik meestal zo: :neutral_face:

Ik vind het ook minder erg als een “lelijk” iemand dood gaat in films.

2 likes

Dat heb ik ook!! Sowieso niet bij mensen, behalve bij vaders. Als vaders op tv huilen, huil ik mee

Grappig. Ik had laatst een gesprek met mijn moeder en buurvrouw. Mijn buurvrouw was tijdens haar zwangerschap gek op pepermuntjes en haar zoon haat mint nu. Mijn moeder at veel brood tijdens de zwangerschap van mijn zus en mijn zus heeft coeliakie (oke: gluten zitten in meer dingen dan alleen brood, maar toch toevallig) en tijdens de zwangerschap van mij kon mijn moeder niks eten. En ik heb tot mijn 16e niets gelust hahaha. Toch grappig.

1 like

Ik krijg de hik van stokbrood

3 likes

Ik vind cola echt zo vatsig.

1 like

Huilen bij Big Hero 6 is volledig geoorloofd.

4 likes

Ik hou kopjes altijd ondersteboven voor ik ze gebruik. Ik kwam hier pas achter toen iemand anders me vroeg waarom ik dit deed.

3 likes

Eigenlijk erg verstandig, de moeder van een vriendin was een keer bijna gestikt omdat er een stukje glas in haar beker zat! (Doordat ze deze op elkaar stapelde)

1 like

Ik schiet altijd vol als ik een ambulance met sirenes en zwaailichten zie.

6 likes

Wooow glas in je keel, klinkt echt heel naar

1 like

Ja krijg ook gelijk rillingen als ik daar aan denk :eek:

Ik ben te zien op Google streetview voor mijn huis.

27 likes

Mijn huidige vriend heeft dezelfde naam als mijn vorige ex.

14 likes

Ik blaas meestal op ijs.

3 likes

Als ik kauwgom eet moet ik elke keer 3 keer niezen. Gaat vanzelf

1 like