Een random fact over jezelf

Ik draag onder een rok of jurkje in de zomer altijd een corrigerend broekje. En heb ook een heel assortiment in m’n kast liggen.

1 like

Hoe bedoel je droog? Met niks erop?

Ja een vriendin van mij heeft dat precies ook, als je met je handen in de buurt van haar nek gaat krijgt ze echt een schrikreactie. Ook de navelstreng om de nek gehad bij de geboorte. Heftig dat zo’n gebeurtenis waar je je niks van kunt herinneren toch onthouden blijft op de een of andere manier.

2 likes

Precies ja! Moet er ook niet aan denken om van die chokers te dragen. Krijg het daar ook heel benauwd van. Voor zover ik weet heb ik de navelstreng niet om mijn nek gehad, maar dat zou wel een verklaring kunnen zijn.

3 likes

Mijn hobby is het uit de knoop halen van dingen, van oortjes tot kerstverlichting luv it

2 likes

Beetje laat, maar mijn vriend heeft precies dezelfde tatoeage als mijn ex :fearful:

5 likes

Jouw naam? :joy:

3 likes

Hahhaahhaha “ja!” :stuck_out_tongue:

1 like

Altijd als ik het licht aandoe omdat het te donker wordt moet ik het ook meteen weer even uitdoen, om te kijken hoeveel verschil het nou eigenlijk maakt.

1 like

Ik heb een ziekelijke haat voor bananen.
Ik ren er zelfs voor weg.

Geen idee waar het vandaan komt🤣

3 likes

Ik heb 5,5 jaar als kind met een blindedarm ontsteking rondgelopen en de desbetreffende dokter vond dat ik mij aanstelde.

Ik heb aan de binnenkant van mijn pink, tegen mijn ringvinger aan dus zeg maar, een moedervlekje en ik denk altijd bij mezelf als ik ooit ergens dood gevonden wordt is dat dé manier om me te identificeren want ik ken niemand die dit heeft.

3 likes

Ik kan niet goed slapen als iemand met z’n gezicht naar me toe ligt (en vaak ook nog adem in m’n gezicht uitblaast)

14 likes

Voordat ik geopereerd werd aan mijn kaken, kon ik mijn tong uitsteken zonder mijn kiezen van elkaar te halen

2 likes

Ik maak altijd 2 boodschappenlijstjes. Één met gewoon alle dingen die we moeten hebben en dan een nieuwe met alle producten op de volgorde waar ze te vinden zijn in de winkel.

6 likes

dat is echt zo slim, maar mijn lidl verbouwt de tent bijna elke week opnieuw :sob:

1 like

Ik heb eentje op mijn ringvinger (tegen mijn pink).
Als mijn handen vuil zijn of ik heb een boterham met veel choco gegeten, denk ik nog steeds dat het vuil is. :roll_eyes:
Ik schaam me er soms voor omdat het lijkt alsof mijn hand niet proper is.

Ik ben verslaafd aan Nivea (die blauwe pot), maar eigenlijk alleen voor het slapen. Ik kan dan zo 3, 4, 5x opnieuw mijn handen en voeten insmeren. Als ik ergens anders ga slapen en ik heb geen Nivea word ik lichtelijk gek. Gebruik dat spul ook echt al sinds kinds af aan (toen van m’n ouders :laughing:)

1 like

Ik moet altijd mijn voeten onder een dekbed hebben, anders val ik niet in slaap.

2 likes

Dit heb ik ook! Lekker ook met dit warme weer🤣