Een random fact over jezelf

De nagel op mijn kleine teen is geen nagel. Maar gewoon echt een klompje nagelachtigmateriaal dat in een soort bergje groeit. Knip dat ook met een tangetje dat lijkt op iets waarmee je de nagels van de kat kan knippen.

2 likes

Ik heb ook een rare kleine teennagel. Het groeit gewoon recht omhoog, een soort van mega steile schans. Mijn vriend noemt het altijd mijn kleine skate ramp.
image

16 likes

Ik vind cola intens goor

2 likes

Ik heb dit ook!

1 like

Ooh dat van dat drinken heb ik ook. Ik kan shotjes ofzo ook niet atten.

4 likes

Ik lust absoluut geen alcohol :nauseated_face:

1 like

Nee ik vind t ook niet lekker, maar vroeger (haha, bedoel toen ik 16/18 was) en shotjes stoer waren, kon ik het al niet.

Ik durf geen enge boeken te lezen omdat ik dan nog steeds niet kan slapen

Ik ben heel nieuwsgierig naar hoe dit eruitziet.

Ik kan er niet tegen als iets om mijn nek zit, of als iemand mij daar aanraakt. Zo vind ik het naar om een (strakke) coltrui aan te hebben. Dit had ik al toen ik klein was. Word er dan echt helemaal naar van.

2 likes

Dit heb ik ook!

1 like

Als ik meerdere glazen drinken inschenk schenk ik bijna altijd, (voor zover ik kan zien, ik meet het niet na of course) precies dezelfde hoeveelheid in, zonder dat echt te proberen.

Heel erg niet interessant hoor haha. Gewoon een klein grijs puntje onder de huid.

1 like

Dat heb ik óók! Bij mij zit het alleen op mijn kin en is het blauwig en eigenlijk wil ik er wel van af. Zou je dat gewoon kunnen laten weglaseren? Zo’n klein puntje?

Dit heb ik ook! Heb een foto proberen te maken om het te laten zien, maar is moeilijk vast te leggen haha. Echt al vanaf groep 7/8 zit die er in.

Haha, blijkbaar best een universele ervaring, gezien de reacties

1 like

Ik heb dat als kind expres gedaan in een wondje op m’n been. Zit er ook nog steeds.

Dit heb ik ook! Of eigenlijk net wat anders. Ik kan er niet tegen als er mensen aan mijn nek zitten of strakke kettinkjes. Ik krijg het dan benauwd en word angstig. Mijn moeder zei laatst dat ik tijdens de geboorte ook twee keer de navelstreng strak om mijn nek had. Wellicht komt het daar vandaan

1 like

Ik draag altijd een megastrak corrigerend ondergoed hempje onder mijn kleding, maakt niet uit wat ik aan heb of hoe warm het is. Ik heb het niet nodig om iets te corrigeren ofzo maar zonder voel ik me naakt. Ik heb er dan ook ongeveer 20 in de kast liggen.

5 likes

Jaa ik heb dat ook! Geen corrigerende maar het liefst wel net een paar maatjes te klein zodat het lekker platdrukt. Ik doe het alleen niet aan als ik met vriendinnen ben of alleen thuis, maar zonder zo’n hemdje naar mijn werk of school is echt onmogelijk

3 likes