Een random fact over jezelf

Omg ja dit! En mijn vriend ligt echt ZO vaak met zijn kop naar achteren zodat hij recht in mn gezicht blaast. Ik ben eigenlijk echt heel rustig maar dan krijg ik echt vuur in me! :rage:

2 likes

ahaha zo herkenbaar, ik word dan ook echt gek

2 likes

Mijn vorige huisarts dacht dat ik ritmestoornissen had in plaats van paniekaanvallen. Heb van mijn 12e tot mijn 16e hartmedicatie gebruikt zonder hartproblematiek te hebben.

1 like

Ik heb donkerblond haar

Ik heb sinds mijn 10e grijs haar

3 likes

Ik heb een moedervlek op mā€™n schaamlip. Al sinds jongs af aan en de eerste keer dat ik het zag was ik bang dat er iets mega mis was omdat het zo donker was hahaha

Maar nee, gewoon een moedervlek. Zoā€™n rare plek

4 likes

Hee ik zie een taartje achter je naam staan. Betekent dat dat je vandaag jarig bent? Gefeliciteerd!

1 like

Ja klopt! Dankjewel :smiley:

Ik heb ook dat ik niks om mijn nek wil. Vind het ook verschrikkelijk om naar de kapper te gaan en dan zoā€™n cape die strak zit om je nek.
Ook heb ik hele gevoelige oren en kan ik niet bij mensen in de buurt zijn die wat zwaarder ademen.

De laatste keer dat ik mijn verjaardag heb gevierd is toen ik 14 werd.

Mijn rechteroor werkt niet goed, maar daar maak ik regelmatig misbruik van.

Ik heb een hele lange tong en raak makkelijk tot aan het puntje van mijn neus

Ik heb geen glad gehemelte, maar er zit een botje waardoor ik vormpjes kan maken met kauwgom.

2 likes

Echt volledig grijs? Bizar! Verf je het dan sinds die tijd of niet?

Ik heb jarenlang hele erge rijangst gehad. Mijn rijbewijs gehaald en daarna jaren niet gereden, omdat ik gewoon niet durfde. Drie jaar geleden ben ik met mijn vader dagelijks gaan oefenen en sindsdien durf ik weer!
Snelweg blijft moeilijk, maar ik kom tenminste weer ergensā€¦

1 like

Nee dat gelukkig niet! Ik heb alleen een plukje grijs haar dus het valt mee :slight_smile:

1 like

Ik heb eens in de zoveel tijd een random obsessie. Ik heb bijvoorbeeld een obsessie gehad met plaggenhutten. En nu dus met verdronken dorpen en scheepswrakken.

8 likes

Wow, heftig. Hoe zijn ze/ben je daar uiteindelijk achter gekomen, aanhoudende klachten?

Ik heb geen normale nagel op mijn kleine teen, meer een hompje is t

4 likes

Ik ben de enige in mijn familie met blauwe ogen.

1 like