Een huis vol

Ik ken dit gezin niet (van een eerder seizoen), maar zag dit voorbij komen:

Wat erg :disappointed_relieved:

Wat triest zegā€¦ Toen ik de foto zag dacht ik eerlijk gezegd wel dat hij veel ouder was.

1 like

Ja ik ook! Wat erg zegā€¦
Vond die man er ook altijd best wel slecht uit zien.

Was dat die man waarvan zijn moeder over de vrouw zei. ā€œZe heeft het werken niet uitgevonden?ā€
Rare zin, maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven?

Ja, maar volgens mij dat ze ook in huis niks deed. Maar ik weet niet zeker of het dit gezin was.

Wow, heftig zeg. Ik dacht trouwens ook dat hij veel ouder was.

Jeetje. Stopt dit ooit?

Dit inderdaad. Niet dat ik het hem niet gun hoor, maar denk dat hij hiermee de opvang en dergelijke toch al kan betalen. En dan zou ik het eerder aan een ander doel op het platform geven, die het gevraagde bedrag nog niet hebben gehaald.

1 like

Ja maar mensen hebben er toch voor gekozen hƩm het geld te geven.
Dan ga jij eigenlijk bepalen wat je met het geld van anderen doet? Mensen kiezen er voor een klein stukje van hun eigen geld aan hem te doneren, niet aan een ander goed doel.

Ik snap jouw punt overigens ook hoor, daar niet van.

1 like

Ik gun het die Jay wel hoor. Leuk gezin en lieve vader. Toch denk ik ergens wel dat het niet zou gebeuren als het om een vrouw zou gaan die er alleen voor staat. Men vindt alleenstaande vaders die ook gewoon voor hun kinderen zorgen toch wel heel bijzonder.

2 likes

Nee hoor,moeten ze allemaal zelf weten. Zoals ik al zei, IK zou het aan een ander doel geven. Wat anderen doen, daar heb ik niks over te zeggen. En nogmaals, ik gun het ze, vind het zeker ook niet onterecht.

https://www.youtube.com/channel/UCndafSYJK1nmbP0d0NMIl7w

Kijk nou, schatjes!

1 like

Even een up. Ik kom dit ineens tegen en weet niet in hoeverre ik dit pedagogisch verantwoord vind hoor

De manier waarop hij spreekt tegen de kinderen, Ć¼berhaupt het filmen van deze momenten. Heb hier volgens mij al eens eerder over gepost in dit topic: ik vind hem superlief voor de kinderen maar weet niet of ik dit soort intense momenten wel op het internet zou willen hebben.

Kijk het filmpje maar eens!

Klopt hoor!! Vind ik ook. Hij is een warme vader en het is inderdaad goed dat hij ze laat nadenken over waar ze mee zitten. Ik heb alleen wel mijn vraagtekens bij de manier waarop hij dit soort dingen aanpakt. Ik vind het te intiem om op YT te gooien en vind zijn manier van communiceren ook niet helemaal gepast voor de jongste kindjes (dit kan ook een cultuurverschil zijn - geen idee).

2 likes

En de buddenbruckjes hebben een 11e kindje gekregen :scream:

Gekregen al?! In het artikel staat dat ze er over denken toch?!

waar zit je dat? :scream: heb op FB enzo gekeken maar ik zie niks!

@unglaublich ik las op facebook ergens In de comments op hun pagina dat de 11e geboren is in oktober. Kan het nu alleen niet vinden.

1 like

Dafuq, :ā€™)