ik heb het in de comments gevonden! was even speuren maar als je parttime voor de FBI werkt moet je dat soms doen hè
Heb nu alweer zin het te kijken!!
Ah ik heb er ook weer zin in!
Ben benieuwd hoe deze gezinnen zijn. Vond het eerste seizoen wel het leukste met familie Baumgard en Deijs
Yes heb er zin in! Woooow en een elfde kind
Love deze serie, maar W O W 11 kinderen al. Ze hebben er echt zin in!
Jemig. Dat betekent dat ik er nog 10 moet baren . Zou er niet aan moeten denken, 11… die 10 was al een zootje ongeregeld
Shevaughn volgens mij
Haha jezus
Je moet wat verzinnen als je er 11 op de wereld zet
Onze 11e wonder? Dat bekt niet lekker ons
De Adema’s; dat gezin met die vierling en die twee oudere dochters vond ik zo leuk. Die vierling moet nu ook al iets van 5/6 jaar zijn nu (ik weet dat ze een facebookpagina hebben). Maar zij doen waarschijnlijk nooit meer mee las ik een paar jaar terug.
En ben benieuwd hoe het met die Quadackers familie is met die overleden vader… Dat is bijna een jaar geleden nu, die moeder zit nu alleen met hun 12 kinderen.
Inderdaad, ik denk dat die moeder nu pas net tegen de 40 aan schommelt. Ik dacht een hartstilstand… heel plotseling in ieder geval, volgens mij was hij niet ziek.
Oke ja even opgezocht: hij werd 's ochtends niet meer wakker, dus waarschijnlijk hartstilstand.
Die moeder was laatst op tv. Bij ik steek een kaarsje aan.
Vanavond begint het weer!
Ik kijk weer hoor! Nog een baby bij de buddenbruckjes :o
Nou vooral dat laatste… Ik heb bij hem soms wel het gevoel dat hij zaken tegenover de camera probeert te bagatelliseren, maar zelf eigenlijk denkt o.m.g. wat doen ze nu weer.
Wat een verschil met dat refo gezin die allemaal aan tafel een kop thee zitten te drinken.
Die twee oudere jongens bij de Buddenbruckjes trouwens… Die ene bleef bij het nieuws gewoon rustig door scrollen op zijn telefoon.
Die vader benadrukte nog even naar zijn zoon dat het niet gepland was, alsof dat het iets minder heftig moest maken dat hij de aandacht met nog meer kids moet gaan delen ofzo kreeg ik het gevoel. Bovendien… bij niet gepland moet ik nog steeds altijd aan dit plaatje denken
Wel heel ouderwets inderdaad. Maar ik vind het dan wel weer ‘‘mooi’’ dat de meisjes gewoon een broek aan mogen. Thuis dan wel, want op school hoort dat niet maar dat is een andere discussie haha. Ik vind de vorm van respect hebben voor je ouders bij het refo gezin wel echt tegenovergesteld met dat van de Buddenbruckjes
Oh en heerlijk die puberende jongen in dat samengestelde gezin
Ik vind t trouwens best wel een ding dat jongens van die leeftijd een camera op hun neus krijgen over voor hun ‘grootse’ schoolzaken. Daar zal vast over gesproken worden op school.
Die vader van het gezin uit Tollebeek vind ik een hele kalme zachtaardige man! Hij straalt zoveel rust uit
En de oudste kinders van de Buddenbruckjes hebben hippe gekke brillen ontdekt
Wellicht een insta trend die ik niet volg?
En die kinderen zijn in Duitsland een financieringsmodel voor de hypotheek