Oh ik vind haar ook echt zo verschrikkelijk. Dat ze ook op die Miljonairs Fair wanhopig mensen ging vastklampen en vroeg of er écht geen voetballers waren. Of dat ze die speeddates deden en van die typische vragen ging stellen als “wat doet je vader voor werk?” en “wat voor auto heb je?”. En dan zo neerbuigend reageren als iemand dan zei dat die alleen een fiets had (hallo die gozer woont in Amsterdam).
Een paar jaar geleden was trouwens volop in de roddelbladen dat zij een affaire had met Jeroen Rietbergen (die de ex van Lieke van Lexmond is en toen vreemdging met Linda de Mol en nu nog met die laatste samen is). Ze heeft in de serie ook heel vaak dingen laten vallen als dat ze het liefst een oudere man zoekt maar dat ze altijd viel op mannen die al een vrouw hadden. Later toen die verhalen naar buiten kwamen moest ik daar wel eens aan denken haha. Die Jeroen schijnt sowieso niet vies te zijn van een wip buiten de deur dus zou me niks verbazen als het waar zou zijn.
En vraag me niet waarom ik dit allemaal onthouden heb want dat weet ik zelf ook niet