Daar deed Michella Kox ook aan mes toch?
Ja (lekker paffen in de jungle hahaha) en Amanda! En toen gingen ze vechten!
En die Amerikaanse Danielle met haar sjampieeeeeeeeeeeee.
Heerlijke aflevering weer, en ik ben zo fan van Pauline, vind haar geweldig!
Laura en Michella toch ook? Of ben ik in de war met Amanda?
Volgens mij gaan die series ook herhaald worden. Ik zag een mailtje van de productie van Videoland dat de afleveringen binnenkort erop komen - in iemands story.
Hahahaha heerlijk gesprek tussen Bo en die vriendin
Vind het zo mooi dat ze ook laten zien dat Pauline moeilijk zwanger wordt en aan de hormonen zit en dat Lesley een postnatale depressie heeft. Is net wat dieper dan alleen champies en dure spullen.
Edit haha nu kom ik bij Bo en die vriendin met huge tuin en elektrische auto voor de kinderen hahaha. Wat een contrast
Ik ken geen Laura
Ponticorvo! Maar lees op google dat dit niet in dat programma was maar Michella zich negatief uitliet over haar vlogs.
Ik hoop dat ze er dan de hele middag/deel van de avond blijft. Maar denk dat ze gewoon in de auto stapt ja…
2 glazen mag precies toch? Of vind je dan dat het met kinderen in de auto anders zou moeten zijn?
Op mij kwam het over als 1,5 glas ofzo? En hoe ze het over die mannen hadden dat die laat thuis zijn gaf mij wel het idee dat ze daar hele middag en vroeg deel van de avond zou zijn. Als in van 1 tot 7 ofzo.
Ohh ik heb echte Gooise Meisjes nooit gezien maar lijkt me wel leuk om nu alsnog te kijken. Hoe ze dan “vroeger” waren. Is dit nog ergens te zien?
Videoland
Haha Pauline pleurt die auto midden op de stoep bij de acupuncturist lijkt wel
Ik wil echt vriendinnen worden met Pauline
Dan gaat ze naar die vriendin voor de playdate, mega huis, staat een dikke Porsche voor de deur, de hond heet Porsche, elektrische auto’s voor de kids en dan hebben ze EEN OPBLAASZWEMBAD. Hoe pauper.
Oeh nice! Ik ga op zoek
haha ik kijk nu ook echte gooische meisjes terug en die kleding!!! Florine heeft een witte driekwart legging aan met een jurkje en Pauline een bruine capribroek Ik ga stuk. Dachten we toen dat dat chique was?
haha ja het waren destijds een van de eerste influencers (maar dan op tv) denk ik. Ik droeg tenminste ook wel eens een witte legging met mintgroen jurkje met brede heupriem ofzo.
Samen met lizzy mcguire wayyy back