Heerlijk, voel echt de vibe van 2008 terug. Goede oude tijd
Jaaa love hoe uggs toen gewoon nog prima schoenen voor onder een zomerjurkje waren
En jurkjes en babydolls over je lage skinny jeans
Ik zit ook echt te cringen bij die jurkjes die ze allemaal droegen, mid 2000âs fashion was echt tacky.
Die jurk die Lesley uiteindelijk kiest voor dat feestje van dâr, wat een ellende
Ik ben ook de afleveringen van Echte Gooische meisjes aan het terugkijken, zo grappig om te zien nu na 10 jaar. Als 16/17 jarige vond ik het al heel leuk om te zien en keek ik echt een beetje tegen ze op (haha). Ook gewoon met de kennis van nu is het heerlijk om te zien. Heb nu al weer zin in de volgende aflevering van Echte Gooische moeders, lekker niet-nadenk tv.
Vergeet de (witte) leggings niet!
Ja en al die meiden zeggen allemaal âoooh super mooie jurk, je ziet er echt prachtig uitâ. Leslie draait zich om en ânou die jurk doet ook niks voor haar figuurâ
Hahaha jaaa ze maken echt super lullige opmerkingen naar elkaar. Ook Leslie over de make-up die Kimberly voor haar doet. Uiteindelijk gewoon alles eraf gepoetst âik lijk net een HEKSâ en lekker zelf over gedaan. En dat Kimberly tijdens het opmaken zegt: âFlo IS ook mooierâ
Of âZe leek wel een roomsoesje in die jurkâ.
Of hoe al die meiden in het 2e seizoen voor het eerst die Stephany ontmoeten en dan allemaal bitchy opmerkingen maken over haar reputatie, neptieten en dat ze te hard van stapel loopt met trouwen enzo.
Dat ze na die serie nog vriendinnen zijn gebleven mag een wonder heten haha.
Edit: en dan die voice-over âAhh daar heb je de pirates of the gooi en vechtstreekâ als Florine en Leslie op de scooter aan komen rijden en Leslie een sjaaltje om haar hoofd geknoopt heeft.
Het is wel 80 procent script en âzeg dat ffâ natuurlijk, maar ze weten het dusdanig natuurlijk te brengen dat ik geloof dat ze echt zo snitchy zijn LOL.
Hahaha ja die âfeudâ met Stephany was zowel super nep als erg vermakelijk.
Zie dat Florine is bevallen gisteren! En dan reageren al die andere meiden uit de serie eronder waardoor het lijkt alsof zij het ook allemaal via Instagram voor het eerst horen. Kan natuurlijk, daar niet van. Maar toch zou ik ergens verwachten dat ze even een appje zouden hebben gekregen eerder? Haha
Vind haar overigens echt ontiegelijk knap op de foto die ze heeft gepost van na de bevalling, mi gaddo
Bo en Patricia paay zijn schoonzusjes
Haha ja zo bijzonder hé
Ik blijf het gek idee vinden dat je schoonzus al 71 jaar is en 39 jaar scheelt met je zwager
Haha ja, no judgement hoor, maar zo denk je er gewoon niet bij na, dat het dan schoonzusjes kunnen zijn
Ja van mijn kant wel een beetje in de zin dat ik het een gek idee vind mwja niet mijn leven. Ze zullen wel heel gek zijn op elkaar
Patricia lijkt mij wel een hele leuke schoonzus
Ik wil ook Patricia aan schoonzus! Love her
Bo dan weer niet.
Voor mijn gevoel zijn ze qua uiterlijk ook geen dag ouder geworden, laat staan 10 jaar !
Die Renee uit seizoen 2 is echt verschrikkelijk, die opmerkingen als âVoetballers waren leuk toen het nog Nederlandsers warenâ en âWordt ik belachelijk gemaakt door zoân bijdehante kut n****â
Zo onsympathiek, het white privilege druipt van haar kop af. Of ze nu nog zo is IDK en IDC.
Valt me wel echt op dat iedereen een influenser light is. Zelfs die renee enzo.