Deze misschien? Op de site van Peopletree hebben ze nog alle maten + meer sale
Thanks!
Ik zoek ongeveer zoiets
De eerste jurk vind ik alleen wel erg kort.
Hoop dat als de nieuwe collecties er zijn, er een leuk jurkje tussen zit.
Ik heb deze: https://www.nudiejeans.com/product/hightop-tilde-raven-black Mooi model en kleur blijft ook best lang goed!
Ik heb ook een aantal (gekleurde) jeans van dit merk gehad en voor m’n gevoel slijten die wel wat sneller.
Die is niet high waist toch? Of wel?
Bij mij komt deze ongeveer tot mijn navel maar dat kan ook best aan mijn verhoudingen liggen.
Ohh oké, ik heb nu de Ingaa besteld dus hopelijk zit die ook goed.
Reformation heeft wel precies van dit soort jurkjes en volgens mij precies een een bruiloftslijn?
Thanks! Zitten echt hele mooie jurkjes tussen
Tips voor een duurzaam en mooi en chill huispak?
Ben ik toevallig ook naar opzoek! Nog niks gevonden helaas
Ik zag dit in de etalage hangen en moest aan jou denken. Sowieso is dit wel een aanrader zodra ze weer open zijn, het is redelijk betaalbaar en ze maken je jurk op maat:
Dankje! Ik hou de winkel in gedachten.
rita row heeft heel mooie sets die volgens mij supercomfi zitten (wel prijzig)
edit: en volgens mij komt mandala wear aankomend seizoen met chillpakken (zie dariadaria/hun insta)
Ik had een tijdje geleden gevraagd hoe de maten van love and confuse vallen, omdat ik de Aurora jumpsuit wilde bestellen. Ik heb hem uiteindelijk in een S besteld (meestal zit ik tussen de S en M in, vaak wel M), omdat ik hoorde dat het groot valt. De S was helaas toch net te klein voor mij, dus ik krijg als het goed is binnenkort de M. Het was vooral in de lengte, misschien doordat het een jumpsuit is. Ik vond het model wel heel mooi. Ik kan bestellen daar wel echt aanraden, ze antwoordde echt heel snel en dacht heel fijn mee. Hopelijk valt de M beter (:
Tipje (voor een volgende keer/iemand anders): ik had een jurkje besteld en aangegeven dat ik best klein ben en of ze de lengte iets in wilden korten en dat was toen ook gebeurd.
Miss kunnen ze met de jumpsuits juist ook rekening houden met de lengte?
Mijn wraptop van Love & Confused is binnen en hij is zoooo mooi. Wel echt een super zomertop, maar nu al zin om hem te dragen. Ik had op aanraden van hier een M gekocht, terwijl ik normaal een L zou dragen, en hij zit perfect.
ik had heel mooie felblauwe wanten van een duurzaam merk.
maar nu ben ik er eentje verloren
en bijna geen enkel merk verkoopt handschoenen
iemand tips?
picture organic voor als je echte skihandschoenen/wanten wilt!
Misschien op etsy?
Ik heb afgelopen jaar van deze shop gekocht (zoals de fotobij de bovenste review) https://www.etsy.com/shop/LambkinToquesetc maar ze zijn nu gesloten. Wel heel lekkere wanten, enige nadeel is dat ze uit canada komen maar wel vegan en made to order.
Ik ga nu zelf wanten breien met een kit van Wool and the Gang, ook nog een optie
die zijn een beetje te sportief voor wat ik zoek (wel een goede tip voor als ik ooit nog eens op een skipiste geraak, lol). ik zoek eerder wollen wanten/handschoenen.
Etsy ga ik eens checken, dankje @macchiato! en anders worden het denk ik deze van Organic Basics. wel saai, maar past bij alles en cashmere > wol.